هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی روز گذشته برگزار شد که شاهد یک اتفاق مهم بود. روز گذشته، برای نخستین بار در فوتبال زنان ایران، یکی از مسابقات با گزارش زنده همراه شد.

پلتفرم «پلی» بازی پیکان البرز و زارع باتری که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد را با گزارش زنده پخش کرد. پخش زنده مسابقات فوتبال زنان برای اولین بار در این پلتفرم آغاز شده و قرار است این روند تا پایان فصل با همکاری سازمان لیگ و مسئول لیگ فوتبال بانوان ادامه یابد. اتفاقی که می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی در ورزش بانوان داشته باشد.

بانوان ورزشکار در رشته‌های مختلف مدت بسیار زیادی است که خواهان پخش و دیده شدن مسابقات‌شان هستند و ادامه این اتفاق می‌تواند یک حرکت بزرگ در این مسیر باشد. ناگفته نماند پیکان البرز که در رده چهارم جدول قرار دارد، توانست با نتیجه دو بر یک حریف خود را از پیش رو دارد. محدثه ذلفی و ملیکا متولی گل‌های پیکان را به ثمر رساندند.

پیکانی‌ها البته با وجود این پیروزی یک پله سقوط کردند و به رده پنجم جدول رده‌بندی رسیدند.  زارع باتری سنندج هم در رده هشتم باقی ماند. همچنین در دیگر دیدارهای این هفته، ملوان بندرانزلی سه بر صفر بادرود تهران را شکست داد، سپاهان اصفهان چهار بر دو فراایساتیس را از پیش رو برداشت و خاتون بم که صدر جدول را در اختیار دارد با نتیجه دو بر صفر مقابل پالایش گاز ایلام به

برتری رسید.

دیدار تیم‌های کیان نیشابور و شهرداری سیرجان نیز به دلیل عدم تعیین وضعیت تیم نیشابور برگزار نشد.