تیم ملی امید، جدال سخت و حساس با کره جنوبی را بدون امتیاز ترک کرد. نمایش ایران به ویژه در دقایق پایانی مسابقه، نمایش قابل قبولی بود اما چند اشتباه بزرگ در نیمه اول و ضعف تکراری خط دفاعی، صعود تیم ملی از این مرحله را کاملا سخت کرد. شاید ایران تک‌ستاره‌هایی در ترکیبش داشت اما کره تیمی به مراتب منظم‌تر، هماهنگ‌تر و کم‌نقص‌تر به نظر می‌رسید. اولین موقعیت جدی مسابقه، با پاس تماشایی اللهیار صیادمنش برای مهدی قائدی به دست آمد اما دقایقی بعد از خراب شدن این توپ، حریف حملات جدی‌اش را روی دروازه تیم استیلی آغاز کرد. کره در دقیقه 22 بازی روی دفع ناقص حبیب فرعباسی، به گل اول دست پیدا کرد. این گل، برای لحظاتی بازیکنان تیم ملی را در یک شوک بزرگ قرار داد و موجب شد آنها تا حدودی جریان مسابقه را رها کنند. تنها لحظاتی بعد یک شلیک سنگین و تماشایی از چو کیون چون، اختلاف را دو برابر کرد تا ایران بازنده مطلق نیمه اول مسابقه باشد. همانند دیدار گذشته، باز هم امید نورافکن در قلب دفاع دیده می‌شد. پستی که برای این بازیکن اصلا آشنا به نظر نمی‌رسد.

تیم ملی در نیمه دوم، با ارسال رضا دهقانی و ضربه سر دقیق رضا شکاری، به گل اول دست پیدا کرد. رضا به احترام کشته‌شدگان سانحه هوایی، این گل را جشن نگرفت. هرچه از زمان بازی گذشت، ملی‌پوشان مسلط‌تر شدند و موقعیت‌های بیشتری را خلق کردند اما برای بازگشت به بازی، دیگر دیر شده بود. کره در نیمه دوم، حرف زیادی برای گفتن نداشت اما از دست رفتن موقعیت علی شجاعی در آخرین لحظات، شانس رسیدن به یک امتیاز را هم از تیم ملی گرفت. حالا کره با 6 امتیاز، تا حدود زیادی صعودش را به مرحله بعدی قطعی کرده و ایران باید در انتظار نتیجه دیدار همزمان باشد. 

تیم ملی امید، جدال سخت و حساس با کره جنوبی را بدون امتیاز ترک کرد. نمایش ایران به ویژه در دقایق پایانی مسابقه، نمایش قابل قبولی بود اما چند اشتباه بزرگ در نیمه اول و ضعف تکراری خط دفاعی، صعود تیم ملی از این مرحله را کاملا سخت کرد

تیم ملی امید هنوز هم روی کاغذ، شانس عبور از مرحله گروهی را دارد اما این شانس، چندان زیاد به نظر نمی‌رسد. تیم ملی در صورت پیروزی در دیدار پایانی‌اش برای چین، باید به اما و اگرها برای رسیدن به دور حذفی امیدوار باشد. با این حال برتری مقابل چین هم برای این تیم چندان ساده به دست نخواهد آمد. شاگردان استیلی امیدوارند کره با وجود کسب همه امتیازها از دو بازی اول، با ترکیب اصلی‌اش به سراغ دیدار سوم با ازبکستان برود و مقابل این حریف، امتیاز از دست ندهد. اتفاقی که تا حدودی محتمل به نظر می‌رسد. چراکه کره حتی با یک تساوی در دیدار پایانی نیز صدرنشینی‌اش را قطعی خواهد کرد.