جو ورزشگاه‌های لیگ برتری روز به روز ملتهب‌تر از قبل می‌شود. پس از درگیری‌های خونین روی سکوهای غدیر در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال‌خوزستان و در ادامه آن درگیری شدید هواداران استقلال و تراکتورسازی روی سکوهای ورزشگاه آزادی، حالا نوبت به آبادانی‌ها رسیده تا این درگیری‌ها را به داخل زمین بکشانند!

هواداران نفت‌آبادان که تا به امروز شاهد پیروزی تیم‌شان در لیگ هجدهم نبوده‌اند، جمعه‌شب حمله‌ای تمام عیار به تیم داوری بازی تیم‌شان مقابل پیکان داشتند و با پرتاب سنگ چیزی نمانده بود کمک‌داور بازی را کور کنند. دقیقه ۸۵ این دیدار، یکی از بازیکنان نفت با پشتک زدن قصد پرتاب اوت را داشت که به دلیل تغییر قوانین، موعود بنیادی‌فرد داور بازی پرتاب اوت را خطا اعلام کرد.  تماشاگران هم در واکنش به این تصمیم، شروع به پرتاب سنگ و اشیاء کردند. پرتاب اشیاء به حدی بود که بنیادی‌فرد به همراه کمک‌هایش تصمیم به توقف بازی گرفتند.  در این میان، تعدادی از تماشاگران هم به وسط زمین آمده و به سمت داوران حمله‌ور شدند که نیروی انتظامی چند نفر از آنها را دستگیر کرد. پس از چند دقیقه، بازی به جریان افتاد، اما در دقیقه 9۰ باز هم تماشاگران اقدام به پرتاب سنگ و اشیای مختلف کردند، تماشاگرانی که اعتقاد داشتند داور پنالتی برای نفت نگرفته است.

 در این بین کمک داوران به وسط زمین آمده و دوباره بازی متوقف شد. پس از لحظاتی، داوران تصمیم گرفتند تا به هر طریقی بازی به جریان بیفتد، اما یکی از سنگ‌ها به صورت براتعلی مولوی، کمک داور دوم بازی برخورد کرد و او را به شدت مصدوم کرد.

پس از این اتفاق بنیادی‌فرد هم تصمیم گرفت بازی را نیمه تمام اعلام کند. پس از این اتفاقات عوامل برگزاری بازی، دست به دست هم داده و با درست کردن تونلی، شرایطی به وجود آوردند تا داوران هرچه زودتر زیر باران سنگ و اشیاء به داخل رختکن بروند.

پس از دقایقی که داوران در رختکن بودند، عوامل نیروی انتظامی به آنها اعلام کردند که توسط نیروهای آنها به یکی از مراکز نیروی انتظامی نزدیک ورزشگاه انتقال داده می‌شوند.  در این بین پزشک باشگاه صنعت نفت و همچنین اورژانس در چند نوبت برای مداوای کمک داور مصدوم اقدام کردند. در ادامه تیم داوری توسط نیروی انتظامی به یکی از مراکز انتظامی انتقال داده شد و سپس بنیادی‌فرد و کمک‌هایش به فرودگاه رفتند تا با پرواز ساعت ۲۲:۴۰ از آبادان خارج شوند.