برانکو ایوانکوویچ هنوز که هنوزه کارلوس کی‌روش را سرمربی تیم ملی ایران نمی‌داند و منتظر است تا فدراسیون تصمیم نهایی‌اش را در خصوص آینده این مربی پرتغالی بگیرد.

 سرمربی پرسپولیس که روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی بازی با نساجی حاضر شده بود، بار دیگر از خجالت کی‌روش درآمد! به همین بهانه مروری بر مهم‌ترین بخش صحبت‌های روز گذشته برانکو داشته‌ایم.

بازی سخت با نساجی

نیازی نیست که من بگویم نساجی چه هواداران متعصبی دارد. شاید این تیم در جدول جایگاه خوبی نداشته باشد، اما بازی‌هایی که به نمایش گذاشتند در حد بسیار مطلوب بوده است. آنها مقابل تراکتورسازی مساوی کردند، تا حدی که جان توشاک بعد از بازی گفت اگر مسابقه 10 دقیقه ادامه پیدا می‌کرد، باخته بودیم! مقابل فولاد هم استحقاق باخت نداشتند. شاگردان نکونام در بازی آخرشان هم با یک نمایش خوب بازی را بردند. تیم نکونام هفت،هشت بازیکن جدید خیلی خوب گرفته و مطمئنا بازی خیلی سختی در انتظارمان است. آنها بعد از 20 سال اولین بازی‌شان را مقابل پرسپولیس ارائه خواهند کرد و انتظار آن را داریم که بازیکنان‌شان بسیار باانگیزه و پرتلاش ظاهر شوند، از هر نظر خودمان را برای یک بازی سخت آماده کرده‌ایم.

اخراج جاسوس!

ما به این جور مسایل عادت کرده‌ایم، اینکه یک جوی راه بیندازند که برای پرسپولیس حاشیه درست کنند. به روش‌های مختلف این کار را می‌کنند، اما ما مسیر خودمان را ادامه می‌دهیم. در مورد جاسوس هم باید بگویم تیم منچسترسیتی 20 آنالیزور دارد و وظایف این آنالیزورها این است که تمرینات و بازی‌های تیم‌های رقیب را زیر نظر بگیرند، اما ما جاسوسی که در تمرین نساجی پیدایش کردند اخراج کردیم، چراکه او با کلاه و لباس پلنگی به تمرین رفته بود و به این خاطر لو رفت. چون نتوانست کارش را خوب انجام بدهد و لو رفت او را اخراجش کردیم!

داستان رضاییان

من هم اخباری در مورد رامین شنیده‌ام، اما آنقدر می‌دانم که رضاییان عضو یک باشگاه مطرح بلژیکی است و فکر نمی‌کنم بخواهد به پرسپولیس برگردد، چراکه این قضیه داستان حضور او در تیم ملی را به چالش خواهد کشید. ضمن اینکه ما در پست رامین، حسین ماهینی، مهدی شیری که از نیم فصل به ما اضافه می‌شود و آدام همتی را در اختیار داریم.

 من با هیچ بازیکنی مشکل نداشته و ندارم، اما اینکه دیدگاه و فلسفه خودم را دارم مساله‌‌ای جداست. برای من فصل پیش در پست دفاع راست اولویت حسین ماهینی و بعد صادق محرمی بود که الان در اروپا بازی می‌کند. رامین رضاییان خودش کشور بلژیک را انتخاب کرد و از او در موقع لازم به خاطر تلا‌ش‌هایش تشکر کردیم. ضمن اینکه بهترین آرزوها را برایش داشتیم و الان چرا باید از این بازیکن ناراحت باشم؟

سرمربی تیم ملی و سیدجلال

هر مربی سبک کار خودش را دارد. در حال حاضر من نمی‌دانم سرمربی تیم ملی کیست و فدراسیون چه تصمیمی در این مورد خواهد گرفت، اما در زمان من که 12 سال پیش بود بازیکنانی چون علی دایی، یحیی گل‌محمدی و سهراب بختیاری‌زاده که نفراتی بسیار باکیفیت بودند این افتخار نصیب‌شان شد که بازی خداحافظی‌شان را از فوتبال ملی در جام جهانی انجام دهند.

این کمترین قدردانی بود که من می‌توانستم از این بازیکنان با افتخار و پرتلاشم بکنم، نفراتی که همه چیزشان را برای موفقیت در تیم ملی گذاشتند. دلم می‌خواست آنها به زیباترین نحو از فوتبال ملی کنار بروند و خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد.