نماینده کازرون گفت: ما همیشه از فلسطین، حمایت معنوی کردیم. اعتقاد داریم مردم فلسطین باید خودشان اقدام لازم را انجام دهند و از این‌رو نمی‌شود از خارج از مرز‌ها در آن‌جا دخالت کرد. پس حمایت معنوی ایران از فلسطین ادامه دارد و اگر آن‌ها بخواهند در حوزه‌های علمی و فنی هم قابلیت آموزش‌های لازم و مفید را داریم.

فریدون عباسی در گفت‌وگو با رویداد۲۴  افزود:  به باور من، هرگونه اقدامی که باعث تضعیف رژیم صهیونیستی شود، به امنیت ایران، کمک خواهد کرد. یعنی هرچه اسراییل در جهت اضمحلال پیش برود، مطمئناً امنیت مردم ایران بیشتر تامین خواهد شد زیرا تمام اتفاقات ناگواری که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن بودیم از جمله کودتا‌های مختلف، جنگ تحمیلی، اعمال تحریم‌ها بر علیه ایران و... ریشه در اقدامات رژیم صهیونیستی دارد.

به گفته وی، هرچه اسراییل درگیر و مشغول گرفتاری‌های خود بشود، باعث خواهد شد اقدامات خصمانه در داخل ایران کاهش پیدا کند. اگر ما، منطقه خودمان را درنظر بگیریم، می‌بینیم که تمام آشوب‌ها بر مبنای سیاست‌های رژیم صیهونیستی است که بعضاً از کمک آمریکا هم بهره می‌برد که حتماً تاثیر منفی این اقدامات در دیگر کشور‌های منطقه هم دیده می‌شود. عباسی تصریح کرد:  ایران کشوری بزرگ و قدرتمند است. از این‌رو رژیم صهیونیستی خیلی نمی‌تواند با ما درگیر شود و اگر درگیر شود، مرگ خودش را تا حدی جلو می‌اندازد.

وی ادامه داد: ایران، حمایت نظامی از فلسطین نکرده است، همان‌طور که در سوریه هم دیدیم علیرغم اینکه خطر، جهان اسلام را تهدید می‌کرد، به درخواست دولت سوریه، ما در حد آموزش نیرو‌ها و دفاع وطنی که چیزی مثل بسیج خودمان است، روی آوردیم که جلوی تجزیه کشور‌های منطقه را بگیریم.نماینده کازرون افزود: در خصوص جنگ امروز حماس با رژیم صهیونیستی، جهان اسلام باید جدی وارد عمل شود، همان‌طور که مقدمه آن را حزب الله نشان داده و اقداماتی در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام شده است. به نظر من، همان کار‌ها کافی و همان ملت اطراف رژیم صهیونیستی برای نابودی رژیم اشغالگر بس است.