غلامحسین مظفری با هدف بررسی وضعیت موجود جزایر کیش و هندورابی به لحاظ ظرفیت‌ها و امکانات از پروژه های گردشگری، عمرانی و زیرساختی دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری به همراه معاونان، مشاوران و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران عامل شرکت های سرمایه‌گذاری و توسعه کیش، عمران آب و خدمات و بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش صبح سه شنبه 4سسصدی از پروژه های گردشگری، زیربنایی و فرهنگی کیش دیدن کردند.

در این بازدید که از پلاژ بانوان آغاز شد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیات همراه پیش از ساعت آغاز به کار پلاژ بانوان از بخش های مختلف این مجموعه تفریحی و ورزشی دیدن کردند و با توضیحاتی که توسط مصطفی خانزادی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش ارائه شد دکتر مظفری در جریان برنامه ریزی انجام شده برای جابجایی این مجموعه به محلی دیگر و اجرای پروژه جزیره مصنوعی قرار گرفت.

وی در ادامه این بازدید از بندرگاه تجاری و ترمینال مسافری دریایی دیدن کرد و با حضور در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش ضمن دیدار با کارکنان این اداره در گفت و گو با مدیر گمرک در جریان روند کار گمرک و مشکلات این حوزه قرار گرفت. 

مصلای کیش، مقصد بعدی بازدید تیم مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش بود که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش همراه شد. در این بازدید مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست انجام  برای تکمیل فاز اول پروژه مصلای کیش ارائه کرد.  

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه از سه پروژه فرودگاهی ترمینال جدید، سایت هلی پورت و پایگاه سوخت رسانی فرودگاهی دیدن کرد و در جریان روند ساخت این سه پروژه قرار گرفت.

همچنین غلامحسین مظفری  با سفری چند ساعته به هندورابی از بندرگاه و فرودگاه این جزیره دیدن کرد.

هتل و روستای هندورابی بخش های دیگری بود که مورد بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاونان سازمان قرار گرفت. 

گفتنی است غلامحسین مظفری باهدف برنامه ریزی و تدوین نقشه راه در جهت رشد و توسعه این منطقه آزاد کشور به عنوان حلقه اتصال اقتصاد ملی و بین المللی، شناسایی وضعیت موجود کیش به لحاظ ظرفیت ها، زیرساخت ها، امکانات و پروژه ها را در دستور کار قرار داده است.