رئیس اتحادیه فرشندگان تلفن همراه گفت: گوشی‌های عرضه شده توسط دستفروشان تقلبی یا سرقتی بوده که خسارت خریداران این تلفن‌ها جبران ناپذیر است.

به گزارش تسنیم، مهدی محبی با اشاره به اینکه تلفن‌ها همراه که توسط دستفروشان عرضه میشود فاقد مالکیت بوده و قابل استفاده نیست افزود: افرادی که این تلفن‌های فاقد مالکیت که سرقتی هستند را خریداری می‌کنند جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه دستفروشان تلفن همراه با عرضه گوشی‌های ارزانتر (نسبت به واحد‌های صنفی دارای مجوز) مردم را گول می‌زنند گفت:این تلفن‌ها به دلیل تقلبی بودن، ریجستری نمی‌شوند و پس از یک ماه استفاده خاموش خواهند شد.

رئیس اتحادیه فرشندگان تلفن همراه و دستگاه‌های مخابراتی ادامه داد: خریداران تلفن همراه حتما باید انتقال مالکیت را از طریق سامانه همتا انجام داده و سپس از انتقال مالکیت پول آن را واریز کنند. محبی با تاکید بر اینکه مردم حتما تلفن‌های خود را از واحد‌های صنفی دارای مجوز خریداری کنند گفت: درحال حاضر شکایات مردمی به دلیل غیر قابل استفاده بودن این گوشی‌ها در اتحادیه زیاد شده است که تنها راه کاهش آن خرید نکردن مردم از دستفروشان است، زیرا این شکایات قابل بررسی نیست.