آغاز عملیات ساخت زمین فوتبال ساحلی در جزیره کیش

مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش از عملیات ساخت زمین فوتبال ساحلی با هدف توسعه ورزش های ساحلی در جزیره خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش ، با تاکید بر لزوم  بهره گیری از نیروهای متخصص در راستای توسعه ورزش های ساحلی گفت: هدف از ساخت زمین فوتبال ساحلی، استفاده از ظرفیت های موجود منطقه برای پیشبرد اهداف توسعه ای ورزش های  ساحلی و بستر سازی مناسب برای میزبانی از  رقابت های ملی 

و بین المللی است.

امیری خراسانی افزود: با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش عملیات ساخت یک باب زمین فوتبال ساحلی در مجموعه پلاژ آقایان آغاز شده است و بر اساس جانمایی و ارائه طرح اولیه این زمین این زمین ورزشی به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

    

همکاری انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) با جشنواره فیلم موج کیش

انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) با اهدای مدال این انجمن از فیلم برگزیده خود در سومین جشنواره «موج» کیش قدردانی می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ درجلسه ای که با حضور ابراهیم حصاری دبیر جشنواره فیلم کوتاه «موج» کیش و هیات مدیره ایسفا در خانه سینما ۲ برگزار شد، مقرر شد که ۳ نفر از اعضای انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) فیلم های بخش مسابقه سومین جشنواره «موج» کیش را داوری و مدال ایسفا را به بهترین فیلم اهدا کنند.

همچنین انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا)  در برگزاری کارگاه های آموزشی در جشنواره «موج» کیش نیز همکاری می کند.

سومین دوره‌ «جشنواره‌ فیلم کوتاه موج کیش» از پنجم تا هفتم  شهریور امسال با دبیری ابراهیم حصاری در جزیره‌ کیش برگزار می‌شود.

    

حضور تیراندازان جزیره کیش در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر

تیم تیراندازی باکمان دختران و پسران جزیره کیش به دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور اعزام می شوند.

به گزارش ایلنا؛ دومین دوره مسابقات تیراندازی باکمان المپیاد استعدادهای برتر کشور از 5 تا 11 شهریور با حضور ورزشکاران سراسر کشور، به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

در این رقابتها تیم ریکرو دختران و پسران جزیره کیش دردو رده سنی نونهالان و نوجوانان با ترکیب محمدمهدی عبدالهی، روشا منتظر شهری، یسنا پورماهانی، درسا سادات سقایی در رده سنی نونهالان و پرهام شبانکاره، کیان مرادی، الیار فریدونی، رضا کمالی، سوگند رحمانی، نیروانا امیری و پارمیس امیری در رده سنی نوجوانان شرکت می کنند.

گفتنی است تیم دختران کیش با  مربیگری سمیه ماهیگیران و  همچنین تیم پسران با سرپرستی ذبیداله سلیم اف به این مسابقات اعزام می شوند.