حسام نواب صفوی بالاخره الویس پریسلی می‌شود؟!

ماجرا را بانی‌ فیلم کلید زد. این روزنامه سینمایی در خبری به ‌نقل از ورایتی خبر از تولید فیلمی درباره الویس پریسلی به ‌کارگردانی کارگردان نام‌آشنای دنیای سینما، باز لورمن داد. 

کارگردان فیلم‌هایی چون «رومئو + ژولیت»، «مولن روژ» و «استرالیا» که با شماری از بزرگترین ستارگان دنیای سینما چون نیکول کیدمن، لئوناردو دی‌کاپریو، کیت وینسلت و... کار کرده است. خبر فیلم الویس خیلی زود دستمایه سایت‌ها و کانال‌های زردی قرار گرفت که از هیچ فرصتی برای جلب مخاطب نمی‌گذرند. چنین شد که خبری در فضای مجازی ترند شد مبنی بر این‌که «حسام نواب‌صفوی به ‌دلیل شباهتی که به الویس پریسلی دارد برای بازی در فیلم باز لورمن انتخاب شده است.» 

بنابر خبر منتشرشده، کمپانی مطرح فیلمسازی برادران وارنر سرانجام فیلم زندگی الویس پریسلی را در دستور کار قرار داده است. این کمپانی که درست از زمان جام‌جهانی فوتبال برزیل، به دنبال ساخت این فیلم است و حتی به ادعای نواب‌صفوی در سفر این بازیگر به برزیل هم صحبت‌هایی را با حسام انجام داده بود، سرانجام این پروژه را کلید می‌زند.   گفته می‌شود حسام نواب‌صفوی قرار است طی روزهای آینده مسافرتی در رابطه با این پروژه و انجام مذاکرات اولیه آن داشته باشد. اتفاقی که اگر رخ دهد، فصل جدیدی در زندگی هنری نواب‌صفوی آغاز خواهد شد. البته همان‌طور که می‌توان حدس زد، فعلا این خبر از سوی هیچ‌کدام از سایت‌های معتبر سینمایی تایید نشده است.