نخستین آلبوم رسمی گروه «رادیو» با صدای نیما طاری و آهنگسازی فهام گوهری روز جمعه گذشته 14 دی ماه در هتل سیمرغ برگزار شد. 

آلبوم «رادیو» به صورت فول آکوستیک ضبط شد

فهام گوهری آهنگساز و تنظیم کننده این اثر گفت: «این گروه یک اتفاق بود و من فقط آن را پرورش دادم. این اتفاق از نیما با یک تک ترک شروع شد و بعد تصمیم گرفتیم آن را به یک آلبوم تبدیل کنیم. با کمک دوستانی که داشتم مانند شخص اول زندگی موسیقیایی من یعنی بابک ریاحی پور و ارتباطی که از طرف او با دیگر نوازنده‌ها ایجاد شد. آلبوم «رادیو» به صورت فول آکوستیک ضبط شد و در آن سمپل بازی نداشتیم. شرکت طنین هنر باربد و آرش یاسمینی به ما همه جوره کمک کردند».

گوهری تاکید کرد: «ما برای خودمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و می‌خواهیم سال آینده(1398) کنسرت‌هایمان را در سالن‌های کوچک شروع کنیم و در سال بعدش(1399) اجراهایمان را به سالن برج میلاد ببریم».

انتظار حمایت نداریم فقط ما را به حال خود بگذارید

بابک ریاحی‌پور که یکی از نوازندگان برجسته گیتار باس است، در صحبت‌هایش گفت: «در موسیقی راک بالا و پایین‌های بسیاری وجود دارد. خوشحالم که روی این پروزه کار‌کردم. کم پیش می‌آید آلبومی از اول تا آخرش بیس داشته باشد. معمولا یکی را بیس می‌گیرند و بقیه را فاکتور. همیشه دوست داشتم‌از اسم و توانم برای کارهای خوب و جدید مایه بگذارم. موسیقی راک در ایران پاپیولار نیست. ما توقع حمایت نداریم. همین که کاری به کارمان نداشته باشند برایمان کافیست. به بهانه های مختلف کنسرت های راک را تعطیل می‌کنتد. در برج آزادی یکی از بچه‌های موزیسین با موسیقی هد زده است. همین بهانه‌ای برای تعطیلی کل کنسرت های راک شده است».