کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما در رابطه با انتظارات سینماگران از مدیریت سینمای کشور گفت: نیاز به حضور مدیری داریم که سینما را بشناسد و دغدغه رشد و اعتلای سینما را داشته باشد. ما نیاز به مدیری داریم که حامی سینماگران باشد و همواره برای آن‎ها به مثابه یک پشتوانه تلقی گردد.

کاوه سجادی حسینی افزود: بزرگ‎ترین مشکل امروز سینما بی‎عدالتی در اکران و بی‎توجهی به فیلمسازان جوان است. ما نیاز به مدیری در سینما داریم که به تنهایی قدرت آن‎را داشته باشد که با این‎گونه معضلات برخورد کند و اگر قدرت این کار را دارد و می‎تواند برای پویایی سینمای کشور گام بردارد این گام را چگونه برخواهد داشت.

وی ادامه داد: ما نیاز به مدیری داریم که حواسش به جوانان باشد. در کشور ما فیلمسازی برای فیلمسازان اول همیشه ساده است اما این فیلمسازان دوم و سوم هستند که همواره با مشکلات متعدد در حوزه تولید روبرو می‎شوند. ما نیاز به مدیرانی داریم که از این دست فیلمسازان حمایت کند آن‎هم در شرایط بغرنج اقتصادی کنونی که کسانی که تنها کار سینما را بلد هستند و می‌توانند از این راه امرار معاش کنند بیکار و خانه‌نشین شده و راه به جایی ندارند. سجادی حسینی متذکر شد: مافیای سینما کسانی از خود ما و از درون ما هستند. به قول معروف از ماست که بر ماست! مافیا همه‎چیز را در اختیار خود و اطرافیان‎شان می‎گیرند و سایرین را بایکوت می‎کنند. وی افزود: اصولاً شخص رئیس سازمان سینمایی یا نمی‎داند چنین اتفاقاتی در سینمای ایران رخ می‎دهد و یا قدرت مقابله جدی با این افراد را ندارد.