هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود. در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران دو فیلم پرفروش جدید در هفته بود که در این میان فیلمی در ژانر وحشت توانست رتبه نخست را در اختیار بگیرد:

5) جستجو «Searching»

فیلم سینمایی «جستجو» به کارگردانی آنش چاگانتی و نویسندگی مین اوسام نیِن در ژانر جنایی-درام ساخته شده است. این فیلم که محصول مشترک ژاپن و آمریکا به شمار می‌رود توانسته با در اختیار داشتن ۲۰۰۹ سالن سینما، در هفته سوم اکران خود به فروش ۴/۵ میلیون دلاری دست پیدا کند.در خلاصه این فیلم آمده؛ پس از آنکه دختر ۱۶ ساله دیوید کیم (John Cho) گم شد، تحقیقات محلی آغاز می‌شود و یک کارآگاه به پرونده اختصاص داده می‌شود تا بتوانند از طریق لپ تاپ او به دنبالش بگردند، اما در ادامه این جستجوها چیز‌های جدیدی را کشف می‌کنند ...

4) مگ « The Meg »

فیلم «مگ» با بودجه‌ قابل ملاحظه ۱۵۰ میلیون دلار ساخته شد و جیسون استات هام یکی از سرمایه‌گذاران فیلم است که خودش هم در نقش اصلی در آن حضور دارد. این فیلم در هفته پنجم فروش توانست عدد ۶ میلیون دلار را مقابل نام خود ثبت کند و در جایگاه چهارم قرار بگیرد. کارگردانی این فیلم بر عهده جان ترتل‌تاب است.

این فیلم داستان یک افسر نیروی دریایی آمریکا را روایت می‌کند که باید گروهی از دانشمندان ایستگاه تحقیقاتی دریایی را که در حال تحقیق روی موجودات ماقبل تاریخ بودند، از یک کوسه غول پیکر نجات دهد.

3) قرص نعناع «Peppermint»

این فیلم که توسط پیر مورل کارگردانی شده است، در فهرست بلندبالای فیلم‎های انتقام‎جویانه قرار دارد که در آن‌ها یک عضو خانواده جنگ خشونت‎آمیزی برای برقراری عدالت و انتقام آغاز می‎‌کند.

جنیفر گارنر بازیگر این فیلم، نقش همسر و مادری به نام«رایلی» را بازی می‎کند که پس از حمله‎ای مرگبار به خانواده‎اش، زندگی‎اش برای همیشه دگرگون می‎شود. او پس از بیدار شدن از کُما و فهمیدن این‌که سیستم قضایی در مجازات مجرمان حمله به خانواده‎اش کوتاهی کرده، ناگهان ناپدید می‎شود و سال‎ها بعد کاملا آماده برای گرفتن انتقام بازمی‎گردد. «قرص نعناع» در هفته نخست اکران خود توانست ۱۳/۲ میلیون دلار فروش کند و در جایگاه سوم فروش هفته قرار بگیرد.

2) آسیایی‌های ثروتمند دیوانه «Crazy Rich Asians»

کمپانی برادران وارنر این بار با ساخت فیلم کمدی_عاشقانه مفرح توانستند بازار آسیایی فیلم‌ها را بار دیگر به رخ سینمای جهان بکشانند. این فیلم هم‌چنان در هفته چهارم اکران خود در رتبه‌های برتر جدول فروش قرار دارد و توانست در این هفته فروش ۱۳/۶ میلیون دلاری را تجربه کند و در رتبه دوم قرار بگیرد. این فیلم که در آسیای مرکزی تصویربرداری شده محصول مشترک سینمای چین و آمریکا است.  داستان فیلم در مورد شخصی به نام ریچل چو است که برای حضور در مراسم ازدواج دوست بچگی‎اش، با دوست‎ خود به نام نیکولاس یانگ به سنگاپور سفر می‎کند. این سفر برای آن‌ها ماجرا‌هایی را رقم می‌زند.

1) راهبه «The Nun»

فیلم سینمایی «راهبه» که در ژانر وحشت ساخته شده است، شخصیت ترسناک و اهریمنی این فیلم را به ادامه (اِسپین آف) مجموعه احضار۲ « The Conjuring» متصل می‌کند. جیمز وان کارگردان با سابقه این ژانر این‌بار با همکاری گری دابرمن توانسته وحشت را به سالن‌های تاریک سینما بیاورد و مخاطبان این ژانر را راضی کند.

گفتنی است؛ این فیلم در افتتاحیه خود با در اختیار داشتن ۳۸۷۶ سالن توانست فروش قابل توجه ۵۳ میلیون دلاری را برای خود رقم بزند.