آغاز بلیت‌فروشی «شهر خاموش»

بلیت‌فروشی کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر و کوارتت مینیاتور که به علت قطعی سرتاسری اینترنت و عدم دسترسی به وب در هفته آخر آبان ماه، کنسل شده بود؛ از امروز یکشنبه، 10 آذرماه، رأس ساعت 15 بر روی سایت تیوال آغاز می‌گردد. کنسرت کیهان کلهر در تاریخ 7 تا 9 دی‌ماه روی صحنه خواهد رفت و از امروز بلیت آن قابل خریداری است.

    

روزشمار معکوس مهلت فراخوان جشنواره موسیقی فجر

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تا ۱۷ آذرماه جاری است و پس از پایان مهلت ثبت‌نام، آثار رسیده به جشنواره از طریق فراخوان توسط هیات انتخاب بررسی می‌شود.

    

لغو کنسرت به دلیل شرایط جامعه

«علیرضا عصار» و «محسن شریفیان» که هر دو قرار بود هفته پایانی آذرماه در تهران روی صحنه بروند اعلام کردند که فعلاً قصد برگزاری کنسرت ندارند. این اتفاق در حالی و بافاصله کم رخ‌داده است که بلیت‌فروشی یکی از این اجراها هم شروع‌شده بود. محسن شریفیان قرار بود روز بیست و دوم آذر و با همراهی گروه «لیان» و به همت موسسه «آوای دوران» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا داشته باشند. فروش بلیت‌های این کنسرت از چندی پیش آغازشده بود اما محسن شریفیان در پستی با اشاره به شرایط کنونی اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی تمامی کنسرت‌ها و اجراهایش در ایران برگزار نمی‌شود.

علیرضا عصار هم عصر جمعه هفتم آذرماه با انتشار پستی اعلام کرد که با توجه به اتفاقات اخیر و مسائل پیش‌آمده تصمیم به برگزاری کنسرتش در زمان دیگری گرفته است. بر اساس اعلام قبلی از سوی موسسه «صوت آوای هنر» برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری کنسرت علیرضا عصار در تالار وزارت کشور و طی روزهای 27 و 28 آذر انجام‌شده بود. همچنین قرار بود فروش بلیت‌های این کنسرت هم از روز 26 آبان آغاز شود اما پس از اختلالات سرتاسری اینترنت، فروش بلیت‌های اجرای او هم در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. نکته حائز اهمیت کنسرت علیرضا عصار این بود که او پس از دو سال دوری از صحنه قصد داشت طی دو شب در تهران به دیدار دوستدارانش برود.

    

تعویق انتشار آلبوم جدید چاوشی

جدیدترین آلبوم «محسن چاوشی» طبق گمانه‌زنی‌ها و خبرهای غیررسمی قرار بود در پنجم آذرماه منتشر شود. اما تیم تهیه و تولید این پروژه در اطلاعیه‌ای جدید توضیحاتی را پیرامون تأخیر در انتشار آلبوم «بی‌نام» چاوشی اعلام کرده‌اند. در اطلاعیه گروه تهیه و تولید آلبوم بی‌نام آمده است: «تیم تهیه و تولید آلبوم «بی‌نام» با احترام به مخاطبین فهیم آثار محسن چاوشی و مردم عزیز ایران با توجه به ‌مسائل پیش‌آمده طی روزهای اخیر، تصمیم گرفت انتشار آلبوم را به زمان و احوال بهتری موکول کند. نیازی به تکرار و یادآوری نیست که محسن چاوشی برای طرفداران و مخاطبین خود همیشه عشق و احترام فراوان قائل بوده و به احترام و خواست شما قطعه‌ «بحر تفکر» به آلبوم اضافه‌شده است. اخبار و اطلاعات مربوط به آلبوم و زمان دقیق انتشار به‌زودی صرفاً از طریق مجاری رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.»