با حکم مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد

علی ثابت‌نیا مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر شد

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مدیر اجرایی سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی از سوی محمد اله‌یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی و رئیس سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر علی ثابت‌نیا به‌عنوان مدیراجرایی این جشنواره منصوب شد.

در حکم مدیرکل دفتر موسیقی برای علی ثابت‌نیا آمده است:

با عنایت به آیین‌نامه جشنواره موسیقی فجر و با توجه به تعهد و سوابق مثبت جناب‌عالی در انجمن موسیقی ایران و برگزاری رخدادهای موسیقایی، به‌موجب این حکم به‌عنوان مدیراجرایی سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر منصوب می‌شوید. امید است همکاری صمیمانه جناب‌عالی و همکارانتان با این‌جانب و دبیر محترم جشنواره و همچنین تعامل با هنرمندان ارجمند حوزه موسیقی و بهره‌مندی از تجارب دوره‌های گذشته موجب شود تا جشنواره‌ای پرنشاط، با مشارکت گسترده گروه‌های هنری و برخوردار از شاخصه‌های هنری و اجرایی موردقبول در پیش داشته باشیم.

علی ثابت‌نیا، مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، موسیقی ردیف دستگاهی و مقامی شرق خراسان را می‌شناسد و مدیر اجرایی دوازدهمین و سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان را در کارنامه خود دارد.

    

حسین علیزاده دست‌نویس«نی‌نوا» را به موزه موسیقی اهدا کرد

سپاس‌نامه شهردارتهران، به حسین علیزاده 

«شهروند هنرمند جناب استاد حسین علیزاده

شهر تهران به شهروندی شما مفتخر است و از جمله میراث معنوی این شهر محسوب می‎شوید. به طور حتم خانه علیزاده در کوچه و خیابان همین شهر شکل گرفته است، نوای موسیقی‎اش از ورای در و دیوار آن فراتر رفته و کل جهان  را طنین‎انداز کرده است. خانه حسین علیزاده، تبلور و تجلی هنر و موسیقی و معنویت است. با موسیقی‎اش بسیاری عالم معنا و خلسه عارفانه را تجربه کرده‎اند. هر بغضی که حنجره انسان توان بیانش را نداشته است، مردم این سرزمین از «نی‎نوا»ی شما شنیده‎اند و با ساز شما خاموش اما «فریاد» را به هنگامه درد و رنج خویش همنوا شده‎اند. از این که شصت و هشتمین زادروز خود را همچنان در شهر تهران به‌سر می‎برید، بسی خوشحالی و سرور را برای من به عنوان شهردار تهران به همراه دارد و به رسم ادب و احترام این سپاسنامه را تقدیم شما می‎دارم. امید که سایه پر مهرتان بر تارک موسیقی این سرزمین باشد و سالیان سال از عشق و مهر بنوازید.» در این مراسم که در موزه موسیقی به مناسبت شصت و هشتمین زادروز استاد حسین علیزاده برگزار شد همچنین هدایایی همراه با دوکتاب نفیس از معماری شهر تهران از سوی شهردار تهران به حسین علیزاده اهدا شد. حسین علیزاده نیز پارتیتور دست‌نویس اثر ماندگار«نی نوا»را به وسیله شهردار تهران به موزه موسیقی اهدا کرد.