طی احکامی از سوی رییس و دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، دبیران بخش پژوهش، جایزه ترانه، موسیقی و رسانه و همچنین مشاور اجرایی دبیر جشنواره و مدیر کمیته روبط عمومی منصوب و معرفی شدند.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، محمد اله‌یاری فومنی، رئیس سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، بابک خضرایی را به عنوان دبیر بخش پژوهش، سعید میرمحمد صادق را به عنوان دبیر جایزه موسیقی و رسانه و مسلم نادعلی‌زاده را به عنوان دبیر جایزه ترانه منصوب کرد.

شایان ذکراست بابک خضرایی موسیقی‌دان، منتقد و نوازنده، دارای مدرک دکتری از دانشگاه هنر تهران، عضو هیئت علمی بنیاد دائره‌المعارف اسلامی و هیئت تحریریه فصلنامه موسیقی ماهور است. وی ضمن نگارش و انتشار بیش از ۶۰ مقاله پژوهشی در نشریات تخصصی موسیقی، چهارکتاب صفی‌الدین از دیدگاه معاصر، ترجمه الرساله الشرفیه فی النسب التالیفیه، تصحیح جامع الالحان و تصحیح کلیات یوسفی را به رشته تحریر درآورده

 است.

از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در دانشگاه هنر و آموزش نگارش مقاله‌ها و نقدهای موسیقی و داوری در جشنواره‌های مختلف موسیقی اشاره کرد.

سعید میرمحمد صادق دانش آموخته دکتری تاریخ است و از سوابق وی می‌توان مدیریت طرح و برنامه شبکه جهانی جام جم، دبیری ۱۰ دوره جشنواره کتاب و رسانه ملی، مدیریت مرکز پژوهش و معاون پژوهشی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، مدیریت روابط عمومی نخستین همایش بین‌المللی شاعران ایران و جهان، مدیریت روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (دوره ۲۱ تا ۲۳)، مدیریت روابط عمومی دومین و چهارمین جشنواره مد و لباس فجر و نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و همچنین دبیری دومین دوره جایزه موسیقی و رسانه را نام برد.

مسلم نادعلی‌زاده دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) و همچنین دبیر علمی شورای شعر، ترانه و کلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صاحب مقاله و مؤلف چندین جلد کتاب و همچنین دبیر دوره دوم جایزه ترانه می‌باشد.

گفتنی است حسن ریاحی دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر نیز در احکامی جداگانه، امیرعباس ستایشگر را به عنوان مشاور اجرایی دبیر جشنواره و مسعود اله‌یاری فومنی (سرپرست روابط عمومی معاونت امور هنری) را به عنوان مدیر کمیته روابط عمومی معرفی کرد.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.