در گرماگرم و هیاهوی هفته کتاب‌گردی بود که به دفتر کتاب فصل آنگاه رفتم. حرف‌های طولانی‌ام درباره آنگاه با آرش تنهایی، مدیرمسئول، صاحب امتیاز و سردبیر فصلنامه آنگاه به تولد مجله دیگری کشید. 

آرش تنهایی از انتشار زودهنگام مجله «ناگهان» گفت که مجله‌ای متعلق به قشری خاصی از جوانان است و آن‌طور که خودش می‌گفت، نامشان را تازه‌جوان گذاشته بود. یعنی نه نوجوانان و نه جوانان 25 سال به بالا. شاید بتوان میانگین سنی این قشر را بین 18 تا 24 سال تخمین زد. 

هدف مجله ناگهان، طرح موضوعات اختصاصی بخشی از نسل جوان ایرانی است که دوره‌ای حساس و در عین حال سرنوشت‌ساز را پشت‌سر می‌گذارند و ناگفته پیداست که از کنار این قشر از جامعه، بی‌تفاوت عبور شده و به حال خود رها شده‌اند. مجله ناگهان متولدین دهه‌های 70 و 80 را مخاطب خود قرار می‌دهد و می‌خواهد صدای آن‌ها باشد. ناگهان در معرفی خود می‌گوید: «تلاش می‌کند خلاف جریان رودخانه حرکت کند. این عادت محترم ماهی‌های آزاد است». ناگهان همچون آنگاه، در هر شماره به یک موضوع می‌پردازد که شماره نخست آن با موضوع «شاخ و شاخ بازی» پنج‌شنبه 6 دیماه رونمایی شد. آرش تنهایی صاحب امتیاز ناگهان است و پوریا عالمی رئیس شورای نویسندگان آن است و تیمی حرفه‌ای همچون آنگاه با ناگهان همکاری می‌کنند. همچنین تیمی از نویسندگان تازه قلم دهه 70 و دهه 80 نیز ناگهان را همراهی می‌کنند.