ارسال 300 هزار پیامک به رانندگان بدحجاب

در قضیه پارک پلیس تهران، موضوع را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که مامور ما در چارچوب قانون، وظیفه قانونی خود را انجام داده است که از او تقدیر کردیم.

به گزارش ایسنا فرمانده ناجا با بیان این مطلب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از ماموران و کارکنان نیروی انتظامی که در چارچوب قانون وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: اگر ماموری خطایی انجام دهد، حتماً با او برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در عمل تنها است،گفت: ممکن است عده‌ای با صدور برخی اطلاعیه‌ها و یا بیانیه‌ها از پلیس حمایت کنند، اما ناجا در عمل تنها است. وی ادامه داد: در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اقدامات سلبی و ایجابی ناجا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه براساس قانون بی‌حجابی جرم محسوب می‌شود، گفت: بارها اعلام کرده‌ایم خودرو حریم خصوصی نیست و کشف حجاب در آن، جرم محسوب می‌شود. برهمین اساس طرح ناظر را راه‌اندازی کرده‌ایم که خوشبختانه آثار مثبتی نیز به همراه داشته است. وی خاطرنشان کرد: تاکنون، حدود ۳۰۰ هزار پیامک برای افراد متخلف ارسال شده که از این تعداد ۱۵۰ هزار نفر برای اخذ تعهد مراجعه کرده‌اند.