پلتفرم گردشگری کارناوال با انتشار بیانیه‌ای رسمی، نسبت به آنچه «سوءاستفاده از نام تجاری و فرهنگی» خود در برنامه‌ای با اجرای رامبد جوان خوانده، واکنش

 نشان داد.

به گزارش «توسعه ایرانی»، کارناوال شرکتی دانش‌بنیان است که به‌عنوان یک برند رسمی در وزارتخانه گردشگری، معاونت علمی ریاست‌جمهوری و سازمان هواپیمایی کشوری ثبت شده است.  در بیانیه کارناوال تأکید شده است که برنامه یادشده هیچ پیوندی با برند ثبت‌شده این پلتفرم ندارد و استفاده از این عنوان، سبب بروز ابهام در میان میلیون‌ها کاربر این سکوی آنلاین شده است. کارناوال در متن بیانیه خود آورده است: «در روزهای اخیر پرسش‌های متعددی از مخاطبان دریافت کردیم درباره ارتباط احتمالی ما با برنامه تلویزیونی کارناوال. بدین‌وسیله روشن می‌کنیم که هیچ‌گونه همکاری یا مشارکتی در این زمینه نداشته‌ایم و بهره‌برداری از عنوان ما خلاف اصول حرفه‌ای و فرهنگی است.»

خشایار مهدوی، مدیرعامل این مجموعه گردشگری، با اشاره به آغاز فعالیت کارناوال از سال ۱۳۹۶ و تجربه نزدیک به دو دهه در این حوزه، می‌گوید: «کارناوال امروز یکی از پلتفرم‌های معتبر گردشگری کشور است که خدمات سفر مسئولانه و خانواده‌محور را با اتکا بر تیمی متخصص ارائه می‌دهد.»

او توضیح می‌دهد: «سال‌هاست تمرکز خود را روی توسعه آنچه جای خالی‌اش در صنعت گردشگری کشورمان حس می‌شود، معطوف کرده‌ایم تا برند و پلتفرمی محبوب برای سفر و گردشگری را توسعه دهیم.»

به گفته مدیرعامل کارناوال، در ابتدا تلاش کردیم موضوع نام برنامه را از راه گفت‌وگو و تعامل حل کنیم، اما با بی‌توجهی روبه‌رو شدیم. اکنون لازم است به‌طور شفاف به مردم بگوییم برند کارناوال هیچ ارتباطی با تولیدات نمایشی اخیر ندارد و همچنان فعال و در خدمت جامعه گردشگری کشور است. 

متن کامل این بیانیه در لینک زیر قابل‌مشاهده است.

 https://www.karnaval.ir/blog/brand-announcement