اعتراض پلتفرم گردشگری به استفاده تجاری از نامش در یک برنامه تلویزیونی
«کارناوال» هیچ ارتباطی با برنامه رامبد جوان ندارد

پلتفرم گردشگری کارناوال با انتشار بیانیهای رسمی، نسبت به آنچه «سوءاستفاده از نام تجاری و فرهنگی» خود در برنامهای با اجرای رامبد جوان خوانده، واکنش
نشان داد.
به گزارش «توسعه ایرانی»، کارناوال شرکتی دانشبنیان است که بهعنوان یک برند رسمی در وزارتخانه گردشگری، معاونت علمی ریاستجمهوری و سازمان هواپیمایی کشوری ثبت شده است. در بیانیه کارناوال تأکید شده است که برنامه یادشده هیچ پیوندی با برند ثبتشده این پلتفرم ندارد و استفاده از این عنوان، سبب بروز ابهام در میان میلیونها کاربر این سکوی آنلاین شده است. کارناوال در متن بیانیه خود آورده است: «در روزهای اخیر پرسشهای متعددی از مخاطبان دریافت کردیم درباره ارتباط احتمالی ما با برنامه تلویزیونی کارناوال. بدینوسیله روشن میکنیم که هیچگونه همکاری یا مشارکتی در این زمینه نداشتهایم و بهرهبرداری از عنوان ما خلاف اصول حرفهای و فرهنگی است.»
خشایار مهدوی، مدیرعامل این مجموعه گردشگری، با اشاره به آغاز فعالیت کارناوال از سال ۱۳۹۶ و تجربه نزدیک به دو دهه در این حوزه، میگوید: «کارناوال امروز یکی از پلتفرمهای معتبر گردشگری کشور است که خدمات سفر مسئولانه و خانوادهمحور را با اتکا بر تیمی متخصص ارائه میدهد.»
او توضیح میدهد: «سالهاست تمرکز خود را روی توسعه آنچه جای خالیاش در صنعت گردشگری کشورمان حس میشود، معطوف کردهایم تا برند و پلتفرمی محبوب برای سفر و گردشگری را توسعه دهیم.»
به گفته مدیرعامل کارناوال، در ابتدا تلاش کردیم موضوع نام برنامه را از راه گفتوگو و تعامل حل کنیم، اما با بیتوجهی روبهرو شدیم. اکنون لازم است بهطور شفاف به مردم بگوییم برند کارناوال هیچ ارتباطی با تولیدات نمایشی اخیر ندارد و همچنان فعال و در خدمت جامعه گردشگری کشور است.
متن کامل این بیانیه در لینک زیر قابلمشاهده است.
https://www.karnaval.ir/blog/brand-announcement
دیدگاه تان را بنویسید