حجت نظری عضور شورای شهر تهران مشکلات شهر تهران را چنین برشمرد: 

-بارندگی‌ها و سرما در پایتخت آغاز شده و لازم است مدیریت شهری، آمادگی بیشتری در برابر اتفاقات احتمالی داشته باشد. از این‌رو از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، معاونت خدمات شهری و شهرداری مناطق می‌خواهم که نسبت به شارژ مخازن شن و نمک (با رعایت احتیاط‌های لازم برای حفظ گیاهان) و دیگر امکاناتی که برای برف‌روبی در معابر لازم است سریعا اقدام کنند؛ چراکه در برخی از مناطق هنوز اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

-نظری از سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران نیز خواست نسبت به هرس به موقع درختان اقدام کنند تا درصورت بارش برف، شاهد شکستگی و از بین رفتن درختان نباشیم و همچنین باید تدابیر اتخاذ شود تا از درختچه‌ها و گیاهان حساس در برابر سرما نیز به‌خوبی مراقبت شود.

- مسائل دیگری که در نیمه دوم سال و به‌خصوص در ایام بارندگی مشکلات زیادی را برای عابران پیاده ایجاد کرده است، مربوط به موزاییک پیاده‌روها، خط کشی‌های عابر پیاده، پله‌های مترو و پل‌های عابر پیاده است. متاسفانه سنگ فرش بسیاری از معابر فاقد زیرسازی لازم بوده و همین امر سبب می‌شود تا هنگام بارندگی، آب انباشته شده در زیر موزاییک‌ها با تردد عابران به روی شهروندان پاشیده شود که لازم است شهرداران مناطق فکری برای حل این مساله کنند. وی خاطرنشان کرد: جنس رنگ استفاده شده در خط کشی‌های عابرپیاده نیز به گونه‌ای است که به هنگام بارندگی، باعث لیزخوردن عابران می‌شود و متاسفانه در برخی از پل‌های عابر پیاده نیز چنین مشکلی وجود داشته و از بین رفتن روکش پله‌ها سبب لیزشدن آن می‌شود. در برخی از ورودی‌های مترو نیز چنین مشکلی در سنگ پله‌ها وجود دارد که امیدوارم پیش از بروز مشکل حل شود.