به دلیل آنچه که کاهش درآمد شهرداری لوشان عنوان می‌شود، ۷۰ کارگر این مجموعه ۶ ماه معوقات مزدی طلبکارند. نایب رئیس شورای شهر لوشان با تایید معوقات مزدی کارگران شهرداری لوشان از مسئولان دولتی و قضایی استان درخواست کرد تا نگاه ویژه‌ای به این شهرداری برای رفع مشکلات داشته باشند.

جبار چگینی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه شهرداری لوشان کمبود منابع مالی دارد و در حال حاضر حدود ۵ میلیارد تومان به پیمانکاران و سایر نهادهای دولتی همانند تامین اجتماعی و دارایی بدهی دارد، گفت: به عنوان نایب رئیس شورای شهر لوشان از مسئولان می‌خواهم تا به ما کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه اتکای درآمدهای لوشان بر عوارض ساخت و ساز است، ادامه داد: لوشان هم مثل اغلب شهرهای کشور به دلیل رکود در بازار مسکن با چالش جدی روبه‌رو شده و توان پاسخ به طلبکاران مالی خود به ویژه کارگران شاغل در شهرداری را نیز ندارد. نایب رئیس شورای شهر لوشان با بیان اینکه طی شش ماه گذشته شهرداری لوشان حتی شش جواز ساخت صادر نکرده، افزود: در حال حاضر درآمد مستقیم شهرداری لوشان از اجاره کارخانه آسفالت و جایگاه سی‌ان‌جی تامین می‌شود که حتی جوابگوی هزینه پرداخت نیمی از دستمزد کارگران نمی‌شود.

وی افزود: مشکلاتی که در زمینه پرداخت دستمزد کارگران به وجود آمده ناشی از عملکرد مدیریت سابق است، با این حال پیگیری اعضای شورای شهر برای پرداخت مطالبات کارگران ادامه خواهد داشت و در این زمینه نیازمند حمایت بیشتری هستیم. چگینی با بیان اینکه شهرداری لوشان هر ماه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان درآمد دارد که با این میزان پول می‌تواند حداقل معوقات مزدی کارگران را کاهش دهد، افزود: متاسفانه هر ماه بخش زیادی از منابع مالی شهرداری لوشان توسط یکی از طلبکاران با حکم مراجع قضایی از حساب شهرداری خارج می‌شود. این عضو شورای شهر لوشان در خاتمه با بیان اینکه تعهدات به‌موقع دولت در پرداخت سهم شهرداری بسیار کارساز است، گفت: یکی از درآمدهای مالی شهرداری لوشان تحت عنوان «پول سوخت» است که از سوی اداره دارایی پرداخت می‌شود که آن‌هم حدود شش ماه است به تاخیر افتاده است.