موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید:  کارت الکترونیک تامین کالاهای اساسی روزمره برای هشت دهک افراد جامعه، ماهانه صد هزار تومان شارژ می‌شود.

این طرح نه به دلیل کمبود کالا است نه برای کوپنی کردن کالاها بلکه طرح انضباط اقتصادی است. کالاهای اساسی نیاز روزمره هشت دهک افراد جامعه است و طرح اعطای کوپن الکترونیک برای تامین این دسته کالاها در دستور کار دولت قرار گرفت. کوپن الکترونیک شرایط خاص خود را دارد و به‌صورت نقدی به مردم پرداخت نمی‌شود بلکه این پول فقط به حساب افراد برای خرید کالاهای اساسی واریز می‌شود آن هم در قالب شارژ کارت الکترونیکی که واگذار شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد: اگر این مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز شود مشکلات خاص خود را پدید می‌آورد به این دلیل که بعضی از خانواده‌ها سرپرست خانوارشان معتاد و بد سرپرست است که با عنایت به این نکته که شاید به بقیه اعضا مبلغی نرسد پس کار اشتباهی است.

لارگانی رییس نمایندگان اصفهان تاکید کرد: اگر این طرح اجرایی شود به این دلیل نیست که در کشور کمبود کالایی وجود دارد و از طریق اعطای کوپن الکترونیک می‌خواهد جبران شود.امروز در کشور کمبود کالا نداریم بلکه در قالب کوپن الکترونیک عرضه کالا می‌خواهد مدیریت شود.