امام جمعه موقت تهران خطاب به ترامپ گفت: تو هنوز سپاه را نشناخته‌ای. سپاه همچون کوه و جبل راسخ ایستاده و او انقلاب و دستاوردهایش را حفظ می‌کند. سپاه مطیع محض ولایت فقیه است و در ولایت ذوب است. در صف مقدم دفاع از کشور است و خادم مردم و پیشگام در رفع گرفتاری‌های آنهاست و به همین دلیل در دل مردم جا دارد. آقای ترامپ! با دم شیر بازی نکن. اگر رهبر اجازه دهد سپاه می‌تواند با قدرت موشکی خود تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

آیت الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه دیروز با اشاره به اقدام ترامپ مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی، اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این‌که نهاد حکومتی و نیروی نظامی یک کشور که از اجزای مهم هر نظام حکومتی است، به عنوان یک گروه تروریستی محسوب شود با همه اصول و قوانین و مقررات بین‌المللی مغایرت دارد و من نمی‌دانم این ترامپ احمق چه بلد است و چه کار می‌کند و چه می‌فهمد که چنین کاری انجام می‌دهد.

وی با تأکید بر این‌که امروز برای همه مردم دنیا و به‌ ویژه ملت‌های منطقه ثابت شده که مادر تروریسم آمریکا است، تصریح کرد: خود آمریکا و همین ترامپ به صراحت اعتراف کردند که آمریکا طالبان را به وجود آورد و خودشان می‌گویند ما به وجودآورنده تروریسم بوده‌ایم.

آیت‌الله موحدی کرمانی ضمن تاکید بر اینکه آمریکا تهدید و تخریب ارکان اقتدار نظام اسلامی را هدف گرفته و این را همه می‌دانند، خاطرنشان کرد: به خیال خام خود دنبال فروپاشی نظام از درون و تسلیم مردم است و می‌گوید یک کاری کنیم تا مردم در فشار قرار بگیرند و دستشان بالا برود و تسلیم شوند. 

آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه نفوذ معنوی و تأثیرگذار ایران در منطقه غرب آسیا، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن از یک طرف و شکست مفتضحانه در نشست لهستان که به منظور ائتلاف علیه ایران توسط آمریکا تشکیل شده بود، هوش از سر ترامپ برده است.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این دو برنامه ترامپ را دیوانه کرده، چون می‌بیند بعد از هزینه کردن ۷ تریلیون دلار تازه باید با چراغ خاموش، ترس، وحشت و دزدکی وارد عراق شود و حق دارد دیوانه شود.