معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: برخی بیان می‌کنند که مشکلات ما به خاطر استقلال‌خواهی است و باید با آمریکا دوست شویم، ما می‌خواهیم دوست شویم اما آنها با ما دوست نمی‌شوند، آمریکا ذاتاً دشمن بشریت است و با ما دوست نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی در اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در مجتمع آموزشی امامت خراسان رضوی با تبریک فرار رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب، اظهار کرد: برخی بیان می‌کنند که اکنون گرانی، فساد و بیکاری وجود دارد، ما انقلاب کردیم که این موارد باشد؟ برخی دیگر نیز به قدری بی‌انصافی می‌کنند که باید نام آن‌ها در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود که بیان می‌کنند ما از زمان شاه هم بدتر شده‌ایم. افرادی هم که خوب هستند می‌گویند نمی‌توان با این شرایط کشور از انقلاب صحبت کرد. آیا انقلاب را باید با ارزانی و گرانی سنجید، انقلابی که مسیر تاریخ بشریت را عوض کرد و دستاوردهای بی‌نظیری دارد؟ 

وی خاطرنشان کرد: شاه پول نفت را به حساب شخصی خود می‌ریخت. چند هزار سال به همین صورت بر ما شاهی کردند که می‌توان ده‌ها کتاب از جنایت‌های آن‌ها نوشت. یکی از کارها برای تمدن‌سازی نوشتن درست تاریخ کشور و جهان است. انقلاب ما به این حکومت‌های چندهزار ساله پایان داد. انقلاب برای اولین بار آزادی را برای ملت به بار آورد، در حالی که در زمان شاه نمی‌توانستند انتقاد کنند، آیا این امر را می‌توان با آزادی، گرانی و فساد اقتصادی سنجید؟

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران درباره رابطه با آمریکا تصریح کرد: روابط با آمریکا دو حالت دارد یا باید تسلیم شویم و گاو شیرده و ساکت باشیم و یا باید مبارزه کنیم که ممکن است بخشی از اموال خود را در این حالت نجات دهیم. شق سومی در روابط با آمریکا وجود ندارد. اکنون عربستان ۱۶.۵ برابر ما سرانه نفتی دارد اما ۳۹ درصد زیر خط فقر هستند زیرا باید قرارداد تسلیحاتی ببندد و خرج جنگ با یمن کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب برای ما استقلال، آزادی و مردم‌سالاری آورد، عنوان کرد: مردم‌سالاری ما در دنیا بی‌نظیر است. در اروپا و آمریکا حزب‌سالاری وجود دارد. اکنون نیز افرادی که در روزنامه‌ها می‌نویسند که ما حزب نداریم، سرمایه‌داران بزرگی هستند که ملت را چپاول کردند و حالا می‌خواهند به شرکت‌ها و کنسرسیوم‌های خود شکل سیاسی دهند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران اضافه کرد: مجلس دو لیست داشت که یکی مشکل را اقتصاد و دیگری ورزشگاه و کنسرت می‌دانست و ما به لیست دوم رأی دادیم و حالا می‌گوئیم چرا اقتصاد مشکل دارد. سر صندوق رأی باید فکری به حال خود کنیم. مقام معظم رهبری فرمودند که به ساده‌زیست‌ها رأی دهید اما ما به اشرافی‌ترین افراد رأی دادیم. خدشه‌ای به انقلاب وارد نیست. امام (ره) فرمودند وای به روزی که از غیر طبقه متوسط در دولت و مجلس قرار بگیرند.