نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: با گذشت دو سال از شروع به کار دولت بر همگان روشن شده است که آقای مخبر توان فرماندهی اقتصادی دولت در شرایط جنگ اقتصادی را ندارد. به نظرم آقای رئیسی باید پیش از اینکه دست به تغییر و تحول در میان وزرا و بخش‌های دیگر می‌زد، در مورد مخبر تدبیری می‌کرد.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با ایلنا، تصریح کرد: تقریبا چند ماه از آغاز به کار دولت گذشته بود و با مشاهده عملکرد اقتصادی دولت و ترکیب تیم اقتصادی و سوابق آقای مخبر، در آن زمان یک توییت با این مضمون نوشتم که: «آقای رئیسی! اگر فرمانده اقتصادی دولت آقای مخبر است، شکست شما در حوزه اقتصاد قطعی است.» الان بیش از یکسال و چند ماه از آن حرف گذشته و بر همگان واضح شده است که آقای مخبر توان فرماندهی اقتصادی دولت را در این شرایط جنگ اقتصادی که ما داریم، ندارد.

وی ادامه داد: هر روز گوشه‌ای از بازارهای ما، سیاست‌های پولی مالی، بازار مسکن، بازار خودرو، نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی دچار نوسان و تنش‌هایی می‌شود که علی‌القاعده لنگرگاه تمام فضای اقتصادی ما برمی‌گردد به تیم اقتصادی دولت و آن هم باز‌می‌گردد به فرمانده‌شان.

نمی‌توانیم به صورت مردم  نگاه کنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: من نمی‌دانم تا چه مقدار ما باید حوصله کنیم برای ضرر و زیان‌هایی که احیاناً این فرماندهی نامناسب بخواهد اولا به مجموعه کشور و مردم عزیزمان که واقعا شرمنده‌شان‌ هستیم و یک وقت‌هایی نمی‌توانیم به صورت‌شان نگاه کنیم و از سوی دیگر به دولت و مجموعه نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی وارد کند.