نخست‌وزیر اسرائیل در گفت‌وگو با شبکه «سی‌ان‌ان» با خودداری از تأیید یا تکذیب دست داشتن کشورش در حمله پهپادی به یک مجتمع نظامی در اصفهان، اعلام کرد اسرائیل علیه ساخت و توسعه برخی جنگ‌افزارها در ایران اقدام کرده است.

بنیامین نتانیاهو، با اشاره به مناقشه هسته‌ای با جمهوری اسلامی ایران مدعی شد، در صورتی که یک رژیم «سرکش» قصد دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای را داشته باشد «۱۰۰ توافق» هم کمکی به رفع این خطر نخواهد کرد.

او در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی آمریکایی «سی‌ان‌ان» تنها راه متوقف ساختن یا مهار دستیابی ایران به بمب اتمی را «ترکیبی از تحریم‌های اقتصادی فلج‌کننده» دانست و در عین حال تأکید کرد: «اما مهم‌ترین چیز، یک تهدید باورکردنی نظامی است.»

نتانیاهو افزود، کشورش تا کنون «علیه توسعه جنگ‌افزارهای خاصی در ایران» اقدام کرده است. او همچنین از تأیید یا تکذیب دست داشتن اسرائیل در حمله اخیر پهپادی به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان خودداری کرد.

نتانیاهو در گفت‌وگو با «سی‌ان‌ان» ادامه داد: «من هرگز در مورد عملیات خاصی صحبت نمی‌کنم ... و هر زمان انفجاری در خاورمیانه رخ می‌دهد اسرائیل سرزنش یا مسئول شناخته می‌شود. [این‌ها] گاهی کار ماست و گاهی هم کار ما نیست.»