یک نماینده مجلس گفت: وقتی ۲۳۰ نماینده از کسی خواهش می‌کنند که برای ریاست جمهوری تشریف بیاورید آن هم در فضای غیررقابتی آنجا دیگر انتظار نظارت از این نمایندگان را نداشته باشید کما اینکه هیچ نظارت و استیضاحی در این مجلس به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید. دیگر حادتر از شرایط دارو که نداریم. قیمت داروها به چهار برابر یا شش برابر رسیده است. ماه‌های آتی هم در هاله‌ای از ابهام است اما ما نتوانستیم این وزیر را در مجلس استیضاح کنیم.

غلامرضا نوری قزلچه در گفت وگو با «عصر ایران» با اشاره به افزایش قیمت‌ها گفت: مشکلاتی همانند کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت ارز مشکل اساسی و ریشه‌ای است. بایستی خیلی از مسائل را در کشور حل کنند که این مشکلات نیز حل شود. قیمت ارز به این دلیل بالا رفته که اخلالی در عرضه و تقاضای ارز به وجود آمده است. یک طرف آن عرضه ارز است که مربوط به درآمدهای ارزی و صادرات و خصوصا صادرات نفت است. چه بخواهیم و نخواهیم پای ثابت و مهمی از صادرات و ارزآوری ما از نفت و مشتقات نفتی است. محدودیت‌ها برای صادرات نفت مربوط به تحریم‌ها، مذاکرات و احیای برجام بود که این را جدی نگرفتند.

او ادامه داد:‌ این تورم و جهش قیمتی ارزش پول مردم را کاهش داده و عطش تبدیل دارایی‌ها به ارز و سکه را به وجود آورده که دولت نتوانست به صورت اقناعی این عطش را از بین ببرد. ازسوی‌دیگر خروج سرمایه در ماه‌های گذشته از کشور به صورت چشمگیر افزایش یافته، نااطمینانی‌ها در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی به وجود آمده و در حوزه اقتصادی تاثیر گذاشته و ... که دولت نتوانست با مدیریت هیچ‌یک، طمانینه‌ای را به جامعه تزریق کند.  وی افزود: دولت به صورت عمیق وارد دل مشکلات و حل آنها نشد. با تغییر افراد و شعار دادن مشکلات حل نمی‌شود با مصاحبه و حرف زدن قیمت‌ها ۴۸ساعت اینطرف آنطرف می‌شود بعد به منحنی عرضه و تقاضا برمی‌گردد. ما نمی‌توانیم به دولت نمره قبولی بدهیم ای کاش جایی دولت اقدامی انجام داده بود و ‌ما می‌دیدیم و می‌گفتیم دولت اقدام مثبتی داشته و‌ کارآمد بوده است.