دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: هنجارشکنان از اعتراضات اخیر سوءاستفاده کردند و گفتند که باید فضا را باز کنیم تا هرکه خواست بیاید. نخیر ما نظارت استصوابی را قبول داریم و محکم از آن دفاع می‌کنیم.

 به گزارش فارس، محمدرضا باهنر افزود: واکاوی اغتشاشات اخیر بسیار مهم است. چرا که در این دوره حکومت‌های مخالف جمهوری اسلامی، گروه‌های تجزیه‌طلب، سلطنت‌طلبان، منافقان و غیره همه با هم با امپراطوری رسانه‌ای خود به میدان آمدند و شفاف وارد صحنه براندازی شدند و یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار راه انداختند.

وی افزود: ما باید مسأله را حل کنیم. باید نارضایتی‌های مردم را در ساحت‌های مختلف حل کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: پیشنهاد کردیم در این زمینه سه کار را انجام دهند. اولا حسب اعلام رؤسای سه قوه، کرسی‌های رسمی برای شنیدن اعتراضات مردم راه‌اندازی شود. دوم آنکه در ساحت سیاست باید هوای سلیقه‌های مختلف مردم را داشته باشیم. البته این بدان معنا نیست که هنجارشکنان تأیید صلاحیت شوند.

 باهنر گفت: از این مسأله هم هنجارشکنان سوءاستفاده کردند و گفتند که باید فضا را باز کنیم تا هرکه خواست بیاید. نخیر ما نظارت استصوابی را قبول داریم و محکم از آن دفاع می‌کنیم. سوم آنکه باید برخی ساختارهای غلط در کشور اصلاح شود. وی افزود: ما متأسفانه واقعیت‌ها را خیلی بدتر از آنچه که هست نشان می‌دهیم و از آن طرف برخی ایده‌آل‌ها را هم بسیار فراتر اعلام می‌کنیم و با وعده‌های غیر واقعی انتظارات مردم را بالا می‌بریم.

 رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بساری از کاندیداهای مجلس نه وظایف نمایندگی را می‌دانند و نه از امکانات کشور اطلاع دارند. حتی دولت‌ها هم انتظارات را بالا می‌برند. گفتیم آقایان قول ندهید سالی یک میلیون مسکن می‌سازیم! امکانات کشور را در نظر بگیرید.