عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر محمدجواد حاج علی اکبری، نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با ایشان دیدار کرد.

به گزارش ایرنا؛ در این دیدار که نماینده، ولی فقیه در سیستان و برخی علما و اساتید اهل سنت نیز حضور داشتند در مورد حوادث اخیر بحث و تبادل نظر شد. حاج علی اکبری قرار است تدابیر عالی رهبر انقلاب برای حل مشکلات سیستان را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذارد.

وی همچنین قرار است با آسیب‌دیدگان و خانواده شهدای حوادث اخیر دیدار کند.

حاج علی اکبری: حامل سلام و پیام هستم

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، مهدوی مهر و لطفیان شنبه‌شب با استقبال نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد استان شدند.

محمدجواد حاج علی اکبری در بدو حضور در استان گفت: خدا را شاکریم که از سوی مقام معظم رهبری برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم و از آن‌ها دلجویی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: البته در این ایام نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار سیستان و بلوچستان مسیر‌هایی را دنبال کرده‌اند، اما این تدبیر ویژه مقام معظم رهبری است و امیدواریم منشا خیر و برکت باشد.