معاون دادستان کشور گفت: مظلوم‌تر از نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد و بعضا کسانی را داریم که از این نظام حقوق می‌گیرند و علیه همین نظام تبلیغ می‌کنند.

به گزارش صدا و سیما؛ سید محسن موسوی در نشست تبیین، روشنگری و مطالبه‌گری، افزود: مجلس شورای اسلامی طرح صیانت از فضای مجازی را در دستور کار داشت که این طرح کنار گذاشته شد. اکنون این فضا به سمت تباهی و فساد می‌رود. باید برای مردم روشنگری کنیم و خانواده‌ها را نسبت به این خطر هوشیار کنیم و بگوییم که در این فضای بی در و پیکر، چه بلایی سر جوانان می‌آید.

وی گفت: اکنون شاهدیم اکثر کسانی که در این شلوغی‌ها بازداشت شده‌اند، افرادی هستند که فریب خورده‌اند و اگر تبیین می‌کردیم، خیلی زود متوجه می‌شدند. البته آن‌هایی که خطای بزرگ مرتکب شده‌اند؛ به دستور دادستان کل کشور شناسایی و تعدادی نیز دستگیر شده‌اند، اما آن‌هایی که خطای بزرگی مرتکب نشده‌اند باید برنامه‌ای برای روشنگری و بیان این مسائل برای آن‌ها داشته باشیم.

 معاون اول دادستان کل کشور با اشاره به اینکه باید کار فرهنگی وسیعی انجام گیرد، افزود: هر کجا که تفکر انقلابی حاکم بوده، ببینید که کجا‌ها رسیده ایم، اکنون فضای مجازی رها است و دشمنان هر چه می‌خواهند به خورد جوانان ما می‌دهند و تلاششان این است که هر چه قدر که می‌توانند به نظام ضربه بزنند.