یک فعال اصولگرا معتقد است که تا پیش از دولت ابراهیم رئیسی مردم نام نداشتندکه بخورند ولی دولت با دادن یارانه ۴۰۰ هزار تومانی کار خود را برای رسیدگی به نیازهای مردم انجام داده است.

به گزارش خبرآنلاین، کاظم انبارلویی اظهار کرد: امروز می بینیم در بعضی کشورها تورم به گونه‌ای است که مردم به فروشگاه‌ها برای غارت کالاها هجوم آوردند. مثلا در آرژانتین مردم فروشگاه را غارت کردند. با وجود چنین وضعیتی در جهان، دولت ما مسلط بر اوضاع است و مدیریت می‌کند. مردم نیز از مشکلات دولت با خبرند و با صبوری کمک می‌کنند تا کشور از گردنه مشکلات عبور کند.

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی درباره میزان موفقیت اقتصادی دولت سیزدهم گفت: تا پیش از این برخی می‌گفتند «مردم نان ندارند بخورند» اما امروز هر نفر حداقل ماهانه 400 هزار تومان می‌گیرد که با آن مبلغ علاوه بر نان می‌تواند بعضی از اقلام مورد نیاز خود را تهیه و سفره‌اش را پر کند. بنابراین دولت دارد کار خودش را برای رسیدگی به نیازهای مردم انجام می‌دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: این تازه سال نخست خدمت رسانی دولت سیزدهم به کشور و جامعه است و انشاءالله سال دوم با کمک خدا خدمات بیشتری به ملت عرضه و بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.