نماینده پیشین مجلس با انتقاد از تیم مذاکره‌کننده کشورمان تاکید کرد که مذاکرات تاکنون هیچ دستاوردی نداشته و تنها مذاکره برای مذاکره بوده است.

محمود صادقی در گفت‌وگو با ایلنا ادامه داد: از طرفی آقای رئیسی در انتخابات گفتند ما تعامل با دنیا را در دستور کار داریم و به دنبال حل مسئله برجام هستیم. در حالی که در زمانی که این‌ها آمدند ۳ الی ۴ ماه مذاکرات را معطل گذاشتند و بعد با همان روند و تیمی که در دولت احمدی‌نژاد بود؛ مذاکرات را ادامه دادند که تا امروز هم هیچ دستاوری نداشته است.

وی تاکید کرد: امروز ۷ الی ۸ ماه از مذاکرات گذشته است و همین طور مذاکره برای مذاکره انجام می‌شود. به قول آقای ولایتی که به آقای جلیلی می‌گفتند؛ مذاکره جای فلسفه‌بافی نیست.

صادقی عنوان کرد:  بعضی از آقایان که در گذشته مخالفت آشکاری با برجام داشتند؛ امروز در تیم مذاکره حضور دارند. در این قسمت هم مشخص است که برنامه ندارند. آقای رئیسی می‌گفت ما برجام را احیا می‌کنیم اما امروز یک سردرگمی در حوزه سیاست خارجی مشاهده می‌شود.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مجموع فکر می‌کنم با توجه به حضور کم‌سابقه شرکت در انتخابات این دوره، به نظرم دولت خودش را بی‌نیاز از پاسخگویی می‌داند و به طرز آشکاری برخی از عملکردهایش برخلاف وعده‌های داده شده در انتخابات است.