نائب رئیس قرارگاه عمار از افتادن تمام گلوگاه‌های جهان به دست یاران انقلاب خبر داد و گفت که ایران در آینده پیشرفته ترین کشور دنیا می‌شود.

به گزارش انتخاب، علیرضا پناهیان افزود: ایران تنها کشوری است که مسیر قدرت را تصاعدی طی می‌کند تصریح کرد: ایران بر اساس رشدی که در این چهل ساله در همه زمینه‌ها داشته، در آینده نزدیک پیشرفته‌ترین کشور جهان خواهد بود.

استاد حوزه یادآور شد: در این کشور که همه باید حالشان خوب باشد، دشمن یک کاری می‌کند مردم حالشان بد می‌شود ما با همین مسئولانی که سرشان داد کشیدیم و با همه این شرایط که برخی مسئولان خوب، برخی هم خراب هستند، رشدی که داشتیم، رشدی است که تنها کشور آینده‌دار در جهان با تفاوت بسیار زیاد کشور ماست، تمام گلوگاه‌های جهان بدون اینکه قابل بازگشت باشد، در حال افتادن به دست یاران انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه در این راه سختی‌هایی را نیز باید متحمل شویم گفت: این دولت توانسته فروش نفت را با همه محاصره‌ای که وجود دارد، نسبت به گذشته به شدت افزایش دهد و تورم را پایین بیاورد.

پناهیان با یادآوری اینکه قیمت برخی کالاها مانند نان تحت تاثیر جنگ روسیه و اکراین در سطح جهانی افزایش یافته بیان کرد: نرخ تورم ژاپن برای نخستین بار بیش از صفر شد، این ربطی به مدیریت ندارد، اگر چشم را ببندیم تفاوت‌ها را نمی‌توانیم درک کنیم، همه امور را نمی‌شود توضیح داد، آن‌هایی را هم که می‌شود توضیح داد، فضای اتهام خیلی سنگین است