فرزند مهدی کروبی به انتشار خبر برداشتن برخی محدودیت‌ها از میرحسین موسوی واکشن نشان داد. به گزارش دیده بان ایران، حسین کروبی گفت: «برداشتن درب یک کوچه اتفاق خاصی نیست. چیزی که مشخص است این است که کوچه اختر از حصر خارج شده نه مهندس موسوی.»

روزگذشته خبرگزاری ایرنا، در خبری اعلام کرد محدودیت فیزیکی مقابل منزل موسوی یکی از عوامل اصلی آشوب‌های پس از انتخابات ۸۸ از صبح امروز(دوشنبه) برطرف شده‌ است.در این خبر آمده بود: «محدودیت‌ فیزیکی مقابل منزل «میرحسین موسوی» در خیابان پاستور از صبح امروز برطرف شد تا رفت و آمد او نیز تسهیل شود. طبق شنیده‌ها اصل مراقبت از فرد یاد شده با هدف پیشگیری از هرگونه آسیب به وی یا اقدامات خلاف قانون از سوی نامبرده که از تصمیمات شورای عالی امنیت ملی بوده، همچنان برقرار است.»در این خبر همچنین به دولت پیشین و رییس جمهور سابق نیز طعنه زده شده است: «پیش از این حسن روحانی در آغاز دولت خود در سال ۹۲ شعار رفع حصر و کاهش محدودیت برای سران فتنه را مطرح کرده بود اما این اتفاق هیچ‌گاه در دولت او محقق نشد. این محدودیت‌ها با روی کار آمدن آیت‌الله رئیسی‌ و دولت سیزدهم، به تدریج و در فضایی غیرتبلیغاتی کاهش یافته و در مدت اخیر «مهدی کروبی» هم با برخی چهره‌های سیاسی دیدار و گعده‌های دوره‌ای داشته است‌.»

در هر حال اینگونه مشخص است که تنها مقداری از محدودیت‌های حصر میرحسین موسوی برداشته شده و او همچنان در خانه خود به سر می برد و اجازه ملاقات با دیگران را ندارد.