دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: آقای لاریجانی از شخصیت‌های ارزشمند کشور است و جایگاه وی را در توسعه کشور نباید نادیده گرفت اما تا این لحظه هیچ نشانه‌ای از حضور آقای لاریجانی در انتخابات نیست. همچنین باید مجموعه‌ای از اصلاح‌طلبان یا اصولگرایان از فردی حمایت کنند تا رأی بیاورد.

غلامحسین کرباسچی، با حضور در برنامه جمهوریت حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: از حزب کارگزاران سازندگی غیر اینکه آقای جهانگیری به دولت نزدیک است معاشرتی بین حزب و دولت جز چند جلسه عمومی وجود نداشته است. حتی بعد از چند جلسه‌ای که اعضای حزب به دفتر معاون اول رفت ‌و آمد کردند به پیشنهاد ایشان روابط با جهانگیری کم شد چون برخی دنبال به وجود آوردن حاشیه‌هایی بودند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ابراز با بیان اینکه همراهی اصلاح‌طلبان با روحانی همراهی در هم‌جهتی سیاسی نبوده و تنها در رفع مشکلات کشور و مردم بوده است، افزود: روحانی هیچ‌گاه پایگاهی در جریان اصلاحات نداشت.  وی سپس گفت: تشکیلات اصلاحات باید در عملکرد وزارتخانه‌های مختلف پایش انجام می‌داد و به ‌نقد دولت می‌پرداخت اما متأسفانه یا حامی یا ناقد مطلق دولت‌ها هستیم. اگر غیر این بود در پایان این سؤال به وجود نمی‌آمد که اساسا آیا دولت روحانی اصلاح‌طلب بود یا نه؟  این فعال سیاسی در بخش دیگری از اظهارات خود درباره کاندیداتوری فائزه هاشمی، تصریح کرد: اگر فائزه هاشمی بتواند سخنانش را در حزب جا بیاندازد، حزب سازندگی هم تایید خواهند کرد. این‌طور نیست که چند نفر در کارگزاران تصمیم بگیرند. حزب کارگزاران در بیشتر استان‌ها فعالیت دارد. در کنگره اخیر نیز خانم هاشمی رأی آوردند به ‌طوری‌ که فهرستی تحت عنوان یاران فائزه هاشمی در انتخابات داخلی حزب ارائه دادند و تعدادی هم ‌رأی آورده و عده‌ای هم ‌رأی نیاوردند. از نظر من این رویه دموکراتیک است.