عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم گفت: بر اساس استعلامات محلی و میدانی که صورت گرفته است، تقریباً همه موارد مورد اعتراض تعدادی از نمایندگان مجلس درباره اعتبارنامه تاجگردون برای ما محرز شد.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در این باره افزود: ما با بیش از ۶۰ نفر از افرادی که با آقای تاجگردون مرتبط بودند در محل حوزه انتخابیه، تهران، شیراز و فارس و گچساران از نزدیک گفت‌وگو کرده و یا تلفنی و با شیوه‌های دیگر با آنها صحبت کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم، البته خوب از این جهت که به واقعیت نزدیک‌تر شدیم و کمیسیون تحقیق به زودی یک اقدام انقلابی در خور شأن مجلس یازدهم انجام خواهد داد.

وی توضیح داد: یکی از مواردی که در تحقیقات میدانی انجام دادیم و همچنین طبق استعلامات صورت گرفته نسبت به سوءاستفاده از نام دکتری در تمامی فعالیت‌های منتخب گچساران بود. طبق تحقیقات صورت گرفته مؤسسه‌ای که آقای تاجگردون از آنجا مدرک دکتری گرفته را پیدا نکردیم، حال شاید وجود داشته باشد، اما گشتیم و آن را ندیدیم و پیدا هم نکردیم!

نیک‌بین ادامه داد: طبق استعلامات صورت گرفته، پوسترها و بنرهایی که در محل ستاد آقای تاجگردون درج شده بود، همگی با عنوان دکتر نصب شده و در تبلیغ انتخاباتی خود نیز تیراندازی‌ها به صورت ممتد انجام شده است که متأسفانه ایشان در دفاع می‌گوید در تبلیغات همه کاندیداها این اتفاقات افتاده است و می‌افتد!

وی با اشاره به دیگر دلایل معترضان برای اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ طبق استعلامات صورت گرفته که به صورت میدانی انجام شده است، وجود دخالت‌های بسیار زیاد سیستمی و همچنین دخالت در ادارات و نصب عوامل خود در دستگاه‌های مختلف هم در شیراز و هم در گچساران به شدت وجود داشته و در تهران هم این موارد از سوی او دیده شده است.  

به گفته وی سه‌شنبه بعدازظهر، قرار است مستندات ارائه شده در کمیسیون تحقیق بدون حضور معترضان و تاجگردون، بررسی شود.