واکنش تند مهاجری به یک مصاحبه:

میرسلیم اگر منصبی پیدا کرده، مرهون امثال خلخالی است

مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در واکنش به مصاحبه‌ منتشر شده مصطفی میرسلیم و اظهارات وی درباره صادق خلخالی، به شفقنا گفت: «آن چیزهایی که آقای میرسلیم به آیت‌الله خلخالی نسبت داد درست نبود و هیچ سندی هم برای اثبات آنها وجود ندارد. مطالب آقای میرسلیم فقط باعث خشنودی دشمنان شد، رسانه‌های آنها را تغذیه کرد و حتی می توانم بگویم به نوعی رژیم شاه را با آن همه جنایت و وابستگی و خیانت که داشت، تبرئه کرد. آقای میرسلیم باید به این نکته هم فکر کند که اگر در طول ۴۰ سال گذشته به مناصبی دست یافته و حالا نماینده مجلس شده، مرهون مبارزات امثال آیت‌الله خلخالی و خدمات او بعد از پیروزی انقلاب است.»

    

انگلیس صدور ویزا را برای اتباع ایرانی محدود کرد

سفارت انگلیس در تهران، طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «تغییرات موقتی در امکانات ارائه روادید بریتانیا به ایرانی‌هایی که از داخل این کشور اقدام می‌کنند، ایجاد شده است و بریتانیا امکان ارائه خدمات ویزایی به مراجعان ایرانی ساکن در داخل این کشور را ندارد.»

    

میرزایی:

برخی مسئولان تمارض به بیماری کرونا می‌کنند

جلال میرزایی، عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه امروز مسئولان به جای اینکه به فکر مردم باشند، تمارض به برخی از کارها می‌کنند، عنوان کرد: برخی از مسئولان تمارض به بیماری کرونا می‌کنند و بعد از دو سه روز اعلام می‌کنند تست‌شان منفی بوده که این حرکت غیرمسئولانه است. سوال اینجاست چرا مسئولان این کار را انجام می‌دهند؟ کسی که چنین رفتاری را انجام می‌دهد قطعاً صلاحیت ماندن در مسئولیت را ندارد. جلالی همچنین تاکید کرد: فعالیت‌های اقتصادی تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته و این بسیار بد است؛ هشدار می‌دهم اگر کاری نکنیم قطعا سال آینده مشکل پیدا خواهیم کرد.

    

تداوم جلسات دیجیتالی مجلس در نوروز

اکبر رنجبرزاده، عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به نشست آزمایشی دیروز مجلس که به صورت دیجیتالی برگزار شد، به فارس گفت: در ایام نوروز هم نشست‌های غیررسمی مجلس به صورت دیجیتالی برگزار خواهد شد و نمایندگان نظرات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در خصوص مسائل مختلف مطرح خواهند کرد. وی افزود: البته برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت دیجیتالی نیاز به اصلاح آیین‌نامه دارد که باید این کار انجام شود اما چنانچه ضرورت ایجاب کند و زمینه کار فراهم باشد.