رئیس جمهوری اعلام کرد: خوشحالیم که یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رأی ارزشمند مردم کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی پس از حضور در ستاد انتخابات کشور و انداختن رأی خود به صندوق آرا طی سخنانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیار خوشحالیم که امروز روز افتخارآفرین دیگری در تاریخ انقلاب شکوهمند ما به ثبت می‌رسد، گفت: خوشبختانه ارتباطات مستقیمی در وزارت کشور با همه حوزه‌ها به صورت آنلاین برقرار است و در کل ۹۸ درصد صندوق‌های سراسر کشور متصل هستند و این مشخص می‌کند که در لحظه چند نفر رأی می‌دهند و این کار مهمی است.

روحانی تاکید کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ همه چیز الکترونیکی انجام شود و مردم یک انتخابات کاملا الکترونیکی را با تلاش‌های وزارت کشور تجربه کنند.

وی با بیان اینکه اولین انتخابات در سال ۵۸ برای همه‌پرسی تعیین نظام برگزار شد و پس از آن انتخابات مجلس را هم داشتیم، اظهار کرد: امروز چهل سال از آن روز می گذرد و ما مانند مجلس اول آماده هستیم که برای مجلس یازدهم رای دهیم و به خوبی علی رغم همه مشکلات و جنگ و دیگر مسائل انتخابات درست در زمان خودش انجام شد و این حساسیت در دیدگاه امام بزرگوار ما برای انجام انتخابات وجود داشته است.

رئیس جمهوری تاکید کرد: خوشحالیم که یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رای ارزشمند مردم کار خود را آغاز خواهد کرد. امیدواریم بهترین ها انتخاب شوند و مجلسی قوی و قدرتمند شکل گیرد که هم قوانین را به موقع تصویب کند و هم به مشکلات مردم به خوبی رسیدگی کند و هم ارتباط خوبی با سایر قوا داشته باشد.

روحانی با قدردانی از تلاش رسانه‌ها برای دعوت مردم به حضور در انتخابات، اظهار کرد: من از ملت بزرگوار ایران و آنهایی که تاکنون رأی دادند و آنانی که تا پایان مهلت قانونی در پای صندوق های رای حاضر می شوند و رأی خود را به صندوق می‌اندازند تقدیر و تشکر می‌کنم. برای آنان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این انتخابات نیز پاسخ محکمی به دشمنان ما باشد.