علی پروین، پیشکسوت فوتبال ایران با حضور در ستاد انتخاباتی بهنام آقاحسین شیرازی، نامزد جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: من به هیچ عنوان قصد نداشتم از حزب و یا نامزد انتخاباتی حمایت کنم؛ اما از آنجایی که ابوالقاسم آقاحسین شیرازی،‌ رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک ایران (پدر بهنام) را سالیان متمادی است که می‌شناسم و وی انسانی شریف، مدیری زحمتکش، توانمند، متواضع، صبور و خدمتگزار صنف پوشاک کشور بوده و همواره به دنبال رفع مشکلات کارگران است، پسر وی نیز به عنوان یک نامزد جوان و تحصیلکرده پا به عرضه انتخابات گذاشته و امیدوارم راه پدر خود را ادامه دهد.

علی پروین، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه بهنام آقاحسین شیرازی مورد تایید من است،‌ اظهار کرد: امیدوارم جوانان تحصیل‌کرده و با صالح وارد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شوند.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی نباید تنها هدف‌شان به دست آوردن کرسی مجلس باشد. پس از پیروزی در انتخابات نیز باید به یاد وعده‌های و تعهدات خود باشند و به آنها عمل کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران از نامزد جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست پس از پیروزی مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را هرچه سریعتر پیگیری کنند تا به سرانجام برسد.

وی در پایان از مردم خواست تا با حضور در پای صندوق‌های رای، در آینده کشور خود سهیم باشند.

برای حفظ حرمت شهدا و اسطوره‎های کشور

به پای صندوق‎های رای بیایید

پهلوان محمد محمودی، پیشکسوت کشتی ایران با حضور در ستاد انتخاباتی بهنام آقاحسین شیرازی، نامزد جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان باید برای مبارزه با افراد فاسد کشور وارد مجلس شوند.

پهلوان محمد محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه جوانان برای مبارزه با افراد فاسد در کشور مجلس شوند، گفت: بر طبق روایت« هرکس در این درگه آمد نانش دهید و دینش را نپرسید»، بنابرین نماینده مجلس نباید به مقام و شخصیت و ثروت و نفوذ افراد کار داشته باشد و اساسا باید سعی کند تا مشکلات مردم را رفع کند. بهنام آقاحسین شیرازی نیز باید از جوانمردی و معرفت پدر و اسطوره‎های کشور الگو بگیرند.

وی درخصوص تصمیم برخی از مردم برای رای ندادن، گفت: اسطوره های کشور مانند پهلوان تختی که دوستدار مردم بود، شهید طیب یک لاتی که با خدا معامله کرد و به جنگ رفت و شهید شد. همچنین سردار قاسم سلیمانی که نه آقازاده بود و نه پشت میزنشین و حتی وصیت کرده بود که نام سرباز وطن در سنگ قبرش بنویسند، این سه اسطوره متعلق به همه قشرها و مردم هستند و مردم ما به دلیل وجود این افراد و برای اثبات وطن دوستی و حفظ حرمت شهدا  باید به پای صندوق رای بیایند

مجلس آینده باید از قشر کارگر و آسیب‌پذیر جامعه پوشاک حمایت کند

فرزند اصناف و عضو اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لباس و پوشاک، هدف اصلی خود برای شرکت در انتخابات را حمایت از قشر کارگر و آسیب‌پذیر جامعه پوشاک دانست.

بهنام آقاحسین شیرازی در گفت‌وگو با ایلنا، برنامه‌های خود را پیگیری مطالبات قشر کارگر و آسیب‌پذیر جامعه پوشاک قلمداد کرد و گفت: در حوزه کارگری مساله بیمه حائز اهمیت است، علاوه بر این اصلاح نظام تامین اجتماعی، قوانین بیمه‌ای کارگران و افراد نیازمند نیز مورد توجه  است. درحال حاضر نظارت بر صنف پوشاک چه در بخش تولید و چه در بخش واردات و توزیع ضعیف است و واحدهای تولیدی این صنف با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت تولیدی دارند و در این بین برخی نیز تعطیل شده و کارگران بیکار شده‌اند. وی ادامه داد: کسب کار فعلی صنف پوشاک رونق ندارد و با رونق گرفتن واحدهای تولیدی کارگر نیز امنیت شغلی داشته و از لحاظ حقوقی تامین است.

به گفته وی، در حال حاضر در حوزه کارگری اقدامات قابل قبولی از سوی نمایندگان کارگری شده با این حال همچنان مشکلات زیاد است و جامعه کارگری با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

آقاحسین شیرازی درباره چالش‌ها و مشکلات بخش پوشاک و تاثیرگذاری آن بر اقتصاد خانوار معتقد است: در صورت استمرار اجرای قوانین ضد تولید و کار، وضعیت معیشتی تولیدکنندگان و کارگران بخش تولید اسفناک‌تر از شرایط فعلی می‌شود.

این فعال اقتصادی و کارآفرین در عرصه تولید و فروش پوشاک افزود: تحریم‌های ناجوانمردانه بسیاری از تولیدکنندگان را نابود کرد، در این برهه از زمان دولت برای حفظ اشتغال موجود باید قوانین مشوقانه‌ای برای تولیدکنندگان در نظر بگیرد.

وی اجرای قوانین فعلی کار را یکی از راهکارهای اشتغال‌زایی عنوان کرد و گفت: برخی قوانین کار باید به نفع کارگر اصلاح بشود و مجلس به جای تصویب قوانین جدید باید از دولت درخواست اجرای قوانین موجود را در حوزه کار داشته باشد.