لاریجانی عازم سوریه شد

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح دیروز در رأس هیئتی عازم سوریه شد. به گزارش مهر، علی لاریجانی در فرودگاه مهرآباد تهران و پیش از عزیمت به سوریه در جمع خبرنگاران، سوریه را یکی از کشورهای دوست ایران و محور مقاومت دانست و گفت: برای بررسی تحولات سوریه و منطقه، نیازمند رایزنی نزدیک با کشورهایی که در منطقه با هم همکاری داریم، هستیم. وی افزود: این سفر به منظور دیدار و گفتگو در زمینه‌های مختلف و توسعه همکاری‌های پارلمانی انجام می‌شود.

    

بن علوی:

عمان به تماس با ایران و آمریکا ادامه می‌دهد

وزیر خارجه عمان بر مواضع کشورش برای برقراری صلح و ثبات در منطقه تاکید کرد. یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان در حاشیه کنفرانس مونیخ گفت: ایران کشوری بزرگ در منطقه است و اینکه این کشور را به چالش بکشیم کمکی به حل مشکلات منطقه نخواهد کرد. عمان به ارتباط با واشنگتن و تهران ادامه می‌دهد چراکه ما فکر می‌کنیم که امکان گفت‌وگو بین دو طرف وجود دارد و در شرایط فعلی امکان درگیری نظامی بسیار کم است.

    

پمپئو عراق را با لغو معافیت از تحریم‌های ایران تهدید کرد

پمپئو به عراق در مورد عواقب تداوم حمله علیه مواضع آمریکا در عراق هشدار داد. به گزارش ایلنا به نقل از الشرق الاوسط، منابع آگاه خبر دادند که مایک پمپئو به عادل عبدالمهدی هشدار داده است که در صورتی که حملات علیه مواضع آمریکا در عراق ادامه یابد، معافیت از تحریم‌های ایران برای عراق لغو خواهد شد.

    

«ندا» لیست انتخاباتی نمی‌دهد

به گزارش «تسنیم»، حزب اصلاح‌طلب ندای ایرانیان که پیش از این قرار بود لیست مستقلی از احزاب اصلاح‌طلب در تهران بدهد، اعلام کرد که برنامه‌ای برای لیست دادن در تهران ندارد. سید شهاب الدین طباطبایی سخنگوی ندای ایرانیان گفت: معتقدیم دادن لیست جدید انتخاباتی اصلاح‌طلب مشکلی را از مردم و جریان اصلاح‌طلب حل نمی‌کند و تنها لیستی به لیستی‌های قبلی اضافه می‌شود و مردمی که قصد رأی دادن دارند را هم سردرگم می‌کند.