یک عضو هیأت رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان لیستی نمی‌دهند که امضا نداشته باشد؛ لیست‌هایی که به اسم شورای عالی سیاست‌گذاری منتشر می‌شود جعلی و فاقد امضا هستند.

جواد امام در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اینکه گفته می‌شود علیرغم تاکید شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مبنی بر عدم ارائه، لیست‌هایی منتشر می‌شود که به این شورا نسبت داده می‌شود، گفت: لیست‌هایی که امروز مطرح می‌شود شورای عالی سیاست‌گذاری ارائه کرده جعلی است و تا این لحظه احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب مسئولیت‌شان را نپذیرفته‌اند.

این عضو هیأت رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: آن چه که مسلم است در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مصوب شده لیستی ارائه نشود اما احزاب اگر کاندیدی داشته باشند می‌توانند آنان را معرفی و از او حمایت کنند و فعالیت داشته باشند.

وی تاکید کرد: لیست‌هایی که بیرون می‌آید بیشتر گمانه‌زنی‌هایی است که صورت می‌گیرد و خلاف آن‌چیزی است که در شورای عالی سیاست‌گذاری به نتیجه رسیده است که متاسفانه در فضای مجازی منتشر و آدرس‌های غلطی می‌دهند. امام گفت: اگر شورای عالی سیاست‌گذاری لیستی ارائه دهد، آن را امضاء و منتشر خواهد کرد و مسئولیت‌شان را می‌پذیرند؛ این لیست‌های منتشر شده هیچ‌کدام امضا ندارند و کاملا مشخص است که جعلی هستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره تغییر حوزه انتخابیه نامزدهای اصلاح‌طلب تهران گفت: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هیچ‌گونه فشاری روی نامزدهای تهران نگذاشته است که حوزه‌های خود را تغییر دهند.

وی افزود: شاید نامزدی به این نتیجه برسد به دلیل این‌که در تهران اتفاق نظری صورت نگرفته است و لیستی وجود ندارد به شهری که از وی شناخت بهتری دارند برود نتیجه بهتری بگیرد، ضمن این‌که فرصت تغییر حوزه انتخابیه به اتمام رسیده است و اگر کسی می‌خواست این کار را انجام دهد تا آلان تغییر داده بود. امام خاطرنشان کرد: نمی‌دانم این اخبار جعلی برای چه مطرح می‌شود و قصد و هدف کسانی که چنین مسائلی را بیان می‌کنند، چیست. وی تاکید کرد: هیچ دودستگی در جریان اصلاحات وجود ندارد اکثریت احزابی که نامزده‌ها، دبیران کل، قائم مقام و ارکان حزب‌شان رد صلاحیت شدند تصمیم گرفتند لیست ندهند و تعدادی از احزاب هم که نامزد داشتند تصمیم گرفتند از آنان حمایت کنند این به معنای دودستگی نیست و تصمیمی است که گرفته شده است.

این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پایان خاطرنشان کرد: احزاب اصلاح‌طلب مختار هستند از نامزدهای تائید صلاحیت شده‌شان حمایت کنند.