امام جمعه موقت تهران ایجاد ناامنی، بهم ریختگی، حمله، شرارت و ایجاد شبهه و ندای الله‌اکبر سر دادن در شب‌ها را از جمله اقدامات فتنه‌گران خواند و گفت: آنها از همه ابزاری که از درون و بیرون می‌توانستند برای به هم ریختن نظام اسلامی استفاده کردند و این سکانداری کشتی انقلاب رهبر حکیم الهی بود که پروردگار ظرفیت و سعه صدر و عاطفه به ایشان عنایت کرده بود و ایشان حاضر نشدند مشکل را نظامی حل کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های سیاسی-عبادی این هفته تهران با اشاره به وقایع سال 88، افزود: هشت ماه رهبری در تمام صحبت‌هایشان هم مخالفین را به حضور پذیرفتند و نمایندگان سران فتنه شخصاً به محضر ایشان شرفیاب شدند و هم هر کسی شبهه داشت مستقیماً در محضر نایب امام زمان خود توانست حاضر شود و اتمام حجت به معنای واقعی کلمه از ناحیه مقام نیابت به عمل آمد،‌ اما آنها دست بردار نبودند. مردم تهران شب و روز آسایش نداشتند و بازار هم در ابهام وحشتناکی به سر می‌برد. وی ادامه داد: در ایام فتنه، همه امور اقتصادی مختل بود اما نهایتا آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان و صهیونیست و همپیمانان آنها در منطقه را رسوا و نقشه‌های طولانی مدت آنها را نقش بر آب کرد و این معجزه حضور ایمان و غیرت و بصیرت مردم بود که با نایب امام زمان و مرجع و رهبر خود تجدید بیعت کردند.

FATF یکی دیگر از حلقه‌های فتنه است

صدیقی با اشاره به اینکه آتش فتنه با سرافکندگی سران فتنه خاموش شد،‌ گفت: افرادی پرچم فتنه را به دست گرفته بودند اما پرچم از آنها گرفته شد، اما جریان فتنه هنوز از بین نرفته چرا که آنها به دنبال هر فرصتی هستند که ملت ایران را برای همیشه از استقلال، ثبات و پیشرفت‌شان بازدارند که جریان برجام یکی از این مسائل بود که در حلقه فشار استکبار جهانی بود.

امام جمعه موقت تهران در ادامه خطبه‌‌های خود عنوان کرد: FATF یکی دیگر از حلقه‌هایی است که اصرار روی آن است، با برجام سفره مردم کوچکتر شد و گرانی‌ها سیر صعودی طی کرد. در مدت کوتاهی مردم تلخ‌‌ترین شرایط را چشیدند و در این رهگذر، امتحان افزایش قیمت بنزین اتفاق افتاد.

صدیقی با اشاره به اعتراضات اخیر در پی اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، عنوان کرد: مردم در مقام گرفتن حق‌شان به خیابان‌ها آمدند اما تک تک این مردم تا دیدند بلندگوی اسلام و صدای امام عصر از زبان نایبش بیرون آمد که مردم صف خود را از اراذل و اوباش جدا کنند،‌ اینها همان مردم شریف و متدین سال ۵۷ هستند؛ لذا این ایمان سلامت، وفاداری و دشمن‌شناسی را به امام زمان تبریک می‌گوییم.