قوه قضاییه اعلام کرد که محدودیت‌های قضایی و حقوقی در مورد اموال اعضای شبکه ایران اینترنشنال اعمال شده است. مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد:

«در پی اقدامات شبکه سعودی-صهیونیستی ایران اینترنشنال به منظور ساماندهی اقدامات تروریستی، براندازانه و تجزیه‌طلبانه و تشویق به تخریب اموال مردم و رصد دقیق این تحرکات از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران؛ محدودیت‌های قانونی علیه عناصر کلیدی این شبکه معاند اعمال شده است. بنابر این گزارش؛ شبکه‌های فارسی‌زبان و معاند که وابستگی‌های مالی و اطلاعاتی به کشور‌های غربی و برخی از مرتجعین منطقه دارند بر تشویق اشرار و بازو‌های رسانه‌ای خود در جریان هر چه بدتر کردن اوضاع داخلی ایران سعی داشتند.

در همین رابطه شبکه سعودی-صهیونیستی «ایران اینترنشنال» با رصد دقیقی که از سوی نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی صورت گرفته است تلاش‌هایی در جهت برهم زدن امنیت کشور، تشویق و تحریک اشرار، ساماندهی اقدامات تروریستی، اقداماتی با ماهیت براندازانه و تجزیه طلبانه و حمایت همه جانبه از اشرار داشته و بخشی از شبکه‌ای است که اقدامات آن منجر به تخریب اموال مردم شده است.

با توجه به موارد فوق الذکر و رصد دقیق عناصر کلیدی این شبکه، اقدامات سازماندهی شده این شبکه و عناصر آن در انفاقات روز‌های اخیر به وضوح قابل مشاهده است، بر همین مبنا عناصر کلیدی و موثر این شبکه معاند که در خارج از کشور مشارکت مستقیم در تخریب اموال عمومی و شهروندان داشتند با محدودیت‌های قضایی و حقوقی در مورد اموال خود مواجه شده‌اند.

همچنین اخبار حکایت از انجام اقدامات بین المللی در مورد این شبکه دارند که در مورد آن‌ها در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.»