بلیت‌های گران‌قیمت با 9 هزار مخاطب

به گزارش روابط عمومی کنسرت گروه «شیلر»، کنسرت گروه موسیقی شیلر، روزهای ۱۶، ۱۷ و ۲۰ آبان ماه سال جاری در حالی در تالار وزارت کشور برگزار شد که این گروه بین‌المللی میزبان حدود 9 هزار مخاطب ایرانی بود. این گروه به سرپرستی کریستوفر فون دایلن طی سه شب با اجرا منتخبی از قطعات مشهور گروه به همراه قطعاتی از آلبوم جدید گروه با نام«صبح دم» به صحنه رفت. 

گروه شیلر که نخستین بار، پاییز سال ۹۶ برای اجرای کنسرت به ایران آمد و فروردین‌ماه امسال آلبومی با نام «صبح دم» را در همکاری هنرمندان ایرانی منتشر کرد؛ یکی از پرطرفدارترین گروه‌های موسیقی خارجی در بین مخاطبان ایرانی است که توانسته با مخاطبانش سه مرتبه دیدار کند. لازم به ذکر است که حتی بلیت 350 هزارتومانی این کنسرت نیز مورد استقبال واقع شد.

    

ارکستر سازهای ملی در براتیسلاوا 

به گزارش روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با اجرای ارکستر سازهای ملی ایران به رهبری علی‌اکبر قربانی و خوانندگی محمد معتمدی در براتیسلاوا پایتخت اسلواکی برگزار شد. در این اجرا سید مجتبی حسینی معاون امور هنری، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی، مسئولان دولتی اسلواکی ازجمله معاون وزیر فرهنگ و چهره‌های فرهنگی این کشور حضور داشتند.