انتقاد کارگران کاشی کوثر  از بلاتکلیفی سه ماهه

کارگران کاشی کوثر در ابرکوه یزد از پرداخت نشدن مطالبات خود انتقاد کردند.

به گزارش ایلنا، این کارگران می‌گویند: حداقل سه ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده داریم و در عین حال نگران امنیت شغلی و آینده خود نیز هستیم.

این کارگران روز دوشنبه به فرمانداری ابرکوه مراجعه کردند و خواستار پادرمیانی مسئولان محلی برای حل مشکل خود شدند.

در پی مراجعه این کارگران به فرمانداری، فرماندار ابرکوه با تاکید بر اینکه مطالبات مزدی کارگران به زودی پرداخت می‌شود، گفت: جلسه‌ای برای رفع مسائل و مشکلات کارخانه کاشی کوثر با حضور مسئولان استان و سهامداران تشکیل و مقرر شد در راستای ارتقای بیش از پیش و استفاده حداکثری از ظرفیت کارخانه همچنین رونق تولید، اقدامات لازم توسط سهامداران عمده، هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت با همکاری بانک صنعت و معدن و دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.

یکی از کارگران این مجتمع کاشی در استان یزد گفت: در شرایط اقتصادی فعلی، وقتی معوقات مزدی کارگران پرداخت نشود، چطور انتظار دارند کارگران بتوانند امورات خود و خانواده خود را بگذرانند؟

    

چهار کارگر بازداشتی مجتمع نیشکر هفت‌تپه آزاد شدند

چهار کارگر مجتمع نی‌شکر هفت‌تپه که طی روزهای اخیر بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

خبرگزاری ایلنا از آزادی ۴ کارگر بازداشت‌شده که در جریان اعتراض روز پنج‌شنبه (۱۹ اردیبهشت ماه) شماری از کارگران این مجتمع بازداشت شده بودند، خبر داد.

بنا بر این گزارش، عصر روز دوشنبه (۲۳ اردیبهشت ماه) حوالی ساعت سه بعدازظهر با موافقت دادستانی، ۴ کارگر بازداشت شده مجتمع کشت و صنعت هفت تپه با قرار وثیقه آزاد شدند.