نماینده کارگران در کمیته دستمزد شورای عالی کار با اشاره به اینکه با نامه رئیس مجلس حق مسکن ۶۵۰هزار تومان می‌شود، گفت: منتظر ابلاغ مصوبه از سوی دولت هستیم.

فرامرز توفیقی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه خود دولت بهتر از همه می‌داند که در شرایط اقتصادی فعلی، این اعداد و ارقام به هیچ‌وجه جبران فاصله زیاد سبد معیشت و دستمزد، چه مستمری بازنشستگان و چه حقوق شاغلان را نمی‌دهد، گفت: در حالی‌که تورم 90درصدی سبد غذایی را داریم چطور یک بازنشسته با افزایش 10درصدی می‌تواند زندگی کند. وقتی اجاره‌خانه در شهرستان‌های کوچک ماهی بیش از 2میلیون تومان است، چطور از حق مسکن 650هزار تومانی، 100هزار تومان کسر می‌کنند و می‌گویند حق مسکن کارگران در این شرایط تورمی باید فقط 550هزار تومان باشد؟

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌کدام از این اعداد و ارقام پاسخگوی مشکلات معیشتی نیست، ادامه داد: در بحث حق مسکن دولت صرفا باید مصوبه را تصویب می‌کرد و کسر 100هزار تومان خلاف قانون بود. با نامه رئیس مجلس، باید حق مسکن مصوب شورای عالی کار احیا شود و آن 100هزار تومانی که دولت از 650هزار تومان کسر کرده بود، برگردد و حق مسکن کارگران شاغل 650هزار تومان شود.