عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از برگزاری جلسه با وزرا به صورت غیرعلنی، تصریح کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که ۴۰۰ قلم کالا افزایش قیمت داشته‌اند و فشار روی دوش کارمندان، کارگران، بازنشستگان و اقشار آسیب‌پذیر بیشتر شده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رحمت‌اله نوروزی در نشست علنی روز یکشنبه (۲۲ خرداد ماه) مجلس با بیان اینکه متاسفانه با وجود اینکه کشاورزی بخش اصلی اقتصاد کشور است اما روزی ۵ ساعت چاه‌های کشاورزی از برق محروم هستند، گفت: همین مسأله در کنار نبود پول کلزا و گندم موجب آشفتگی در محصولات کشاورزی شده و حتی نانوایی‌های استان گلستان نیز بسیار شلوغ است.

نماینده علی‌آباد در مجلس با انتقاد از تصمیم هیات رئیسه مبنی بر غیرعلنی کردن جلسه با حضور وزرا ادامه داد: چرا با وجود اینکه وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی در جلسه حضور داشتند، جلسه غیرعلنی برگزار شد. ما صدای مردم هستیم و از دولت با رأی اعتماد خود به وزرا حمایت کردیم چرا باید جلسات به صورت غیرعلنی برگزار شود.

وی تصریح کرد: مردم باید در جریان امور قرار گیرند. همه چیز گران شده و ۴۰۰ قلم کالا افزایش قیمت داشته است. امروز فشار روی بازنشستگان، کارمندان، کارگران و اقشار آسیب‌پذیر است.

نوروزی با بیان اینکه مردم از ما انتظار دارند که جلوی وزرا حرف خود را بزنیم، گفت: مردم با پیامک مطالبه خود را به ما عنوان کردند و می‌خواهند صدای آنها باشیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اضافه کرد: عنوان شده که قیمت روغن مجددا ۱۷درصد گران‌تر خواهد شد. دو هفته تمام در حوزه انتخابیه بودیم و صدای مردم را شنیدیم. جوجه‌ریزی در استان گلستان که حدود ۵۰۰ تن است و میدان بهمن تهران را تامین می‌کند، دچار کاهش تولید شده و این موضوع به چرخه تولید مواد غذایی آسیب می‌زند.