نماینده اردبیل در مجلس گفت: نگرانی من و همکارانم این است که حذف ارز ترجیحی آتش تورم را شعله‌ورتر کند و اثرات مخرب آن مهار نشود.

به گزارش خبرگزاری آنا،‌ صدیف بدری در نشست علنی دیروز مجلس در نطق میان دستور خود اظهار کرد: جناب آقای رئیسی، مجلس به کلیات بودجه سال آتی رای داد اما دغدغه‌های جدی هم داریم که لازم است عنایت داشته باشید. یکی از مهمترین موارد حذف ارز ترجیحی است که مردم و نمایندگانشان با نگرانی دنبال می‌کنند. آیا دولت پیش از حذف ارز ترجیحی، سیاست‌های حمایتی شفافی برای اقشار مختلف مردم در نظر گرفته است؟

نماینده اردبیل در مجلس تصریح کرد: آیا برنامه و اراده لازم برای کنترل اثرات تورمی آن دارید یا همچون دولت قبل که در بحث افزایش قیمت حامل‌های انرژی، وعده تثبیت قیمت کالاهای اساسی و کنترل تورم را داد و بعد مردم بیچاره و بی‌پناه را در میان معرکه تورم چند ده درصدی به حال خود رها کرد، سیاست سکوت و انکار را در پیش خواهید گرفت؟

وی ادامه داد: نگرانی من و همکارانم این است که حذف ارز ترجیحی آتش تورم را شعله‌ورتر کند و اثرات مخرب آن مهار نشود. حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و اعمال سیاست‌های حمایتی نباید به نام فقرا و به کام اغنیا باشد و شکاف‌های طبقاتی را بیشتر و بیشتر کند.