روز نوزدهم آذر ماه، فیلمی از حاشیه سفر هیات دولت به استان لرستان منتشر شد که از تجمع کارگران یک خودروسازی بروجرد منتشر شده بود. در این فیلم، نماینده بروجرد با لحن تند از تجمع‌کنندگان می‌خواهد که بروند و اگر یکی از شما اینجا بایستد، خودش می‌داند.

به گزارش توسعه ایرانی، بازتاب گسترده انتشار این فیلم در فضای مجازی، باعث شد که دیروز این نماینده مجلس در نطق میان‌دستور خود، مدعی شود که فیلم تقطیع شده بوده و وی از کارگران خواسته تا بروند و وی کار آنها را راحت‌تر پیش ببرد.

فاطمه مقصودی، نماینده بروجرد در مجلس روز گذشته در صحن علنی مجلس درباره فیلمی از حضورش در تجمع شهرستان اشترینان که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده، گفت: از کارگران خواستم بروند تا راحت‌تر بتوانم کارشان را پیش ببرم.به گزارش ایسنا، وی در مورد مشکلات شرکت خودروسازی شهرستان بروجرد گفت: کارگران ۱۱ ماه است که حقوق نگرفته‌اند. بنده در این کارخانه حضور پیدا کردم و با مساعدت رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت بخشی از مشکلات را حل کردیم. در واقع در حال باز کردن گره‌های کور یک مشکل چند ساله هستیم. متأسفانه یک فیلم تقطیع شده و سودجویانه از بنده منتشر شده که از کارگران می‌خواهم محل تجمع را ترک کنند.

مقصودی در مورد برخوردش با کارگران گفت: بنده از کارگران خواستم بروند تا راحت‌تر بتوانم کارشان را پیش ببرم. درخواست اینجانب هم با استقبال پرشور کارگران همراه شد و خوشبختانه محل تجمع را ترک کردند اما عده‌ای خواستند به خدمات صادقانه اینجانب حمله کنند. از همه مردم و فعالان مجازی می‌خواهم که به هیچ وجه به ویدئوی تقطیع شده توجه نکنند. سوءاستفاده از فیلم‌های تقطیع شده باید برای همیشه به اتمام برسد.