وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم پایان‌بخش فساد و تبعیض است و با وجود زمان‌بر بودن گذر از شرایط موجود، با همت همگانی از گردنه‌های سختی عبور خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الله عبدالملکی در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی مغان افزود: زیست‌بوم اشتغال فراگیر در ایران در مراحل پایان طراحی است و به زودی تصویب و برای اجرا ابلاغ خواهد شد و در آن، موضوع اشتغال و رفع بیکاری به ویژه در مناطق مرزی لحاظ شده است.وی تصریح کرد: کشور مشکلات جدی دارد و تامین حقوق‌ها کار بسیار سختی است. تولید لطمه دیده و تورم ایجاد شده و بیکاری افزایش یافته است اما همه اینها با برنامه و همت جمعی و انقلابی قابل حل است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جهش تولید، نقطه عطف خدمات ما خواهد بود و ثمرات برنامه‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت، ظرف یک تا ۲ سال آینده مشهود و ملموس خواهد بود.عبدالملکی درباره حل مشکل کم‌آبی و بی‌آبی، راه‌اندازی دامداری با مساعدت شستا و کارخانه شیشه در گرمی مغان قول مساعد داد و درباره کارخانه یا صنایع پتروشیمی گرمی نیز افزود: بررسی دقیق‌تری خواهیم داشت و اگر به صرفه باشد اجرا خواهد شد و در غیر این صورت طرحی جایگزین را اجرا خواهیم کرد.