کارگران اپراتور آب و فاضلاب اهواز در استان خوزستان از پرداخت نشدن سه ماه حقوق و مطالبات پیشین خود، گلایه‌مند هستند.

این کارگران در گفت‌وگو با ایلنا، گفتند: عدم پرداخت منظم دستمزد و حق بیمه در شرکت‌های پیمانکاری وابسته به آب و فاضلاب اهواز مشکلات خانوادگی و معیشتی زیادی برای کارگران به وجود آورده است.

این کارگران می‌گویند: اغلب کارگران به علت‌ عدم پرداخت منظم دستمزدها با مشکل روبه‌رو هستند. به علت مشکلات مالی پیمانکاران و پرداخت نشدن سه ماه از دستمزدهایمان، هر روز سفره‌هایمان به نسبت روز قبل کوچکتر می‌شود.

آنها همچنین نگران پرداخت حق بیمه‌های خود هستند و می‌گویند: حدود ۸ ماه حق بیمه ما به تامین اجتماعی واریز نشده و ما در زمینه دریافت خدمات درمانی از تامین اجتماعی دچار مشکل شده‌ایم.

معوقات کارگران اپراتور آب و فاضلاب اهواز در حالی پرداخت نشده که شرکت آبفای با ترکیب این کارگران با کارگران آب و فاضلاب روستایی، مشکلات آنها را چند برابر کرده است.

کارگران اپراتور آبفای اهواز با بیان اینکه برای وصول مطالباتمان تجمعات زیادی را مقابل شرکت آب و فاضلاب و نهادهای اجرایی استان خوزستان انجام داده‌ایم، می‌گویند: از مسئولان استانی و شهرستانی گله‌مندیم که در مقابل حقوق قانونی کارگران سکوت اختیار کرده و در پیگیری مطالباتمان هیچ واکنشی جدی از خود نشان نمی‌دهند.